Gå til innhold

handle på nett, lønner det seg?

Anbefalte innlegg

Gjest et tips
Skrevet

Kan man spare penger på å handle på nett?

Tenker på porto og sånt.

Fra norske nettbutikker og fra andre land.

Gjest bare en
Skrevet

Fordelen med å handle på nett er at du får tak i varer som ikke finnes i butikker der du bor :-)

Skrevet

Det varierer. Du må selvsagt ta porto, toll og mva med i beregningen når du bestiller fra utlandet. Fra norske nettbutikker er det jo bare å sammenligne prisen inkl. porto med hva du må ut med i butikken.

Jeg handler mye bøker på nett, det er det ikke avgifter på.

Gjest et tips
Skrevet

Det varierer. Du må selvsagt ta porto, toll og mva med i beregningen når du bestiller fra utlandet. Fra norske nettbutikker er det jo bare å sammenligne prisen inkl. porto med hva du må ut med i butikken.

Jeg handler mye bøker på nett, det er det ikke avgifter på.

Har lyst å kjøpe ei bok om photoshop bok billig, for de er litt dyre her i norge. Vil det lønne seg å handle fra utlandet?

Skrevet

Har lyst å kjøpe ei bok om photoshop bok billig, for de er litt dyre her i norge. Vil det lønne seg å handle fra utlandet?

Det kan jeg nesten garantere deg. Databøker er svindyrt her i Norge. Engelskspråklige bøker er nesten alltid billigere å bestille fra utlandet (f.eks http://amazon.co.uk/ )

Gjest et tips
Skrevet

Det kan jeg nesten garantere deg. Databøker er svindyrt her i Norge. Engelskspråklige bøker er nesten alltid billigere å bestille fra utlandet (f.eks http://amazon.co.uk/ )

Takker og bukker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...