Gå til innhold

Noen som har lest Bakgård ?

Anbefalte innlegg

Gjest Bamama
Skrevet

Nå har jeg nettopp lest Bakgård av Ari Behn, og synes den var sjokkerende dårlig.

Ikke at Trist som faen var bra heller da, men han fikk jo av en eller annen merkelig grunn terningkast 6.

Bakgård er jo bare sprøyt !

Er det bare meg ? Hva synes dere ?

Fortsetter under...

Gjest bebba
Skrevet

Nei jeg er enig med deg. Jeg leste den i desember og lurer fremdeles på hva budskapet er. Skulle gjerne forstått hva vi skal få ut av den. Jeg fikk ingenting.

Gjest Bamama
Skrevet

Nei jeg er enig med deg. Jeg leste den i desember og lurer fremdeles på hva budskapet er. Skulle gjerne forstått hva vi skal få ut av den. Jeg fikk ingenting.

Ja, søkte etter anmeldelser av den nå, og ser at vi ikke er alene.

Masse tomt snakk og lite handling.

Synes det er trist at Aschehoug satser på slike romaner (og Krekar) bare fordi de er kjente personer.

Gjest Bamama
Skrevet

Synes det er trist at Aschehoug satser på slike romaner (og Krekar) bare fordi de er kjente personer.

Dessuten: Jeg hadde et håp da jeg nærmet meg slutten av boken, om at hovedpersonen døde i den flommen. Da hadde kanskje boken vært litt bedre, at han hadde rotet seg helt bort liksom.

Nei, huff. Må på biblioteket i morgen å lete etter noe verd å bruke tid på.

Skrevet

Den er ikke utgitt på Aschehoug, men på Kolon.

Gjest Bamama
Skrevet

Den er ikke utgitt på Aschehoug, men på Kolon.

Åh. Sorry. Vet ikke hvor jeg tok det fra.

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har sansen for Ari Behn, men ikke som forfatter.

Trist Som Faen var så elendig at jeg sannsynligvis ikke kommer til å gi fyren en sjanse til ved å lese bakgård.

Kanskje jeg leser noe av han en gang i framtiden hvis han gir ut noe som appellerer til meg. Gamle homser i en ørken appellerer muligens til den indre kjernen i kongefamilien, men ikke til meg.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg skal ikke lese noe av Ari Behn av prinsipp :P

Skrevet

Jeg skal ikke lese noe av Ari Behn av prinsipp :P

Enig. Jeg har ikke lest noen av bøkene hans og har ikke tenkt å gjøre det heller. Har hørt det jeg trenger å vite om dem.

Gjest Daisy
Skrevet

Enig. Jeg har ikke lest noen av bøkene hans og har ikke tenkt å gjøre det heller. Har hørt det jeg trenger å vite om dem.

Finnes tross alt andre forfattere her i verden jeg heller vil vie min tid til.

Gjest Bamama
Skrevet

Jeg har sansen for Ari Behn, men ikke som forfatter.

Trist Som Faen var så elendig at jeg sannsynligvis ikke kommer til å gi fyren en sjanse til ved å lese bakgård.

Kanskje jeg leser noe av han en gang i framtiden hvis han gir ut noe som appellerer til meg. Gamle homser i en ørken appellerer muligens til den indre kjernen i kongefamilien, men ikke til meg.

Trist som faen var suveren i forhold til Bakgård, og det sier jo mye.

Faktisk den dårligste boken jeg noen gang har lest.

Og jeg tvang meg til å lese hele, i håp om at det skulle skje noe som virkelig "slo" en gang.

Men nei.

thinkerbell
Skrevet

fikk ingenting ut av den boken. trist som faen er ok, men det er ingen stor bok

Skrevet

Trist som faen var suveren i forhold til Bakgård, og det sier jo mye.

Faktisk den dårligste boken jeg noen gang har lest.

Og jeg tvang meg til å lese hele, i håp om at det skulle skje noe som virkelig "slo" en gang.

Men nei.

Hvis det var den dårligste boka du noen gang har lest, vil jeg påstå at du ikke har lest så mange bøker.

Jeg syns ikke Bakgård var spesielt bra, men den var ikke spesielt dårlig heller. Helt grei sengelektyre som ikke krevde spesielt mye tankearbeid.

Annonse

Bugge1365380662
Skrevet

Dessuten: Jeg hadde et håp da jeg nærmet meg slutten av boken, om at hovedpersonen døde i den flommen. Da hadde kanskje boken vært litt bedre, at han hadde rotet seg helt bort liksom.

Nei, huff. Må på biblioteket i morgen å lete etter noe verd å bruke tid på.

Lån Niall Williams Kjærlighetens alfabet.Veldig vakker.

Gjest Bamama
Skrevet

Hvis det var den dårligste boka du noen gang har lest, vil jeg påstå at du ikke har lest så mange bøker.

Jeg syns ikke Bakgård var spesielt bra, men den var ikke spesielt dårlig heller. Helt grei sengelektyre som ikke krevde spesielt mye tankearbeid.

Har lest en del jo. Og fremdeles, jo det er den dårligste jeg har lest.

Virker som at han ikke har bestemt seg for om han skal skrive roman eller reiseskildring.

Og setninger som: ..det var ingen folk som åpnet døren for oss... Ehm... Boken er FULL av dårlige setninger og klisjeer.

Men, men, nok om det. Håper neste blir bedre.

Gjest Bamama
Skrevet

Lån Niall Williams Kjærlighetens alfabet.Veldig vakker.

Takk for tips !

Skrevet

Han skriver godt -men det var en ekkel historie. Ble litt lei rævpuling

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...