Gå til innhold

De norske prinsessene fine nå også eller?

Anbefalte innlegg

Gjest dame_i_oslo
Skrevet

Forrige helg skrev jeg innlegg om at jeg syntes den danske kronprinsessen var så mye flottere enn vår egen. Fikk mange negative svar....må bare skrive et nytt innlegg. Makan til klesplagg på Mette M. Og Märtha L. i Spania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kjære vene...gir meg ende over.

Fortsetter under...

Skrevet

For det første må jeg si det er latterlig å engasjere seg så veldig i hva de kongelige har på seg i et bryllup. Da kan du ikke ha så mye annet å gjøre, for å si det sånn.

Jeg så Märthas kjole på førstesiden i VG (eller Dagbladet??) idag, og syns ikke det var noe galt med den. Jeg syns kjolen var søt og sommerlig. Aner ikke hva Mette-Marit hadde på seg, så det kan jeg ikke si noe om.

Skrevet

For det første må jeg si det er latterlig å engasjere seg så veldig i hva de kongelige har på seg i et bryllup. Da kan du ikke ha så mye annet å gjøre, for å si det sånn.

Jeg så Märthas kjole på førstesiden i VG (eller Dagbladet??) idag, og syns ikke det var noe galt med den. Jeg syns kjolen var søt og sommerlig. Aner ikke hva Mette-Marit hadde på seg, så det kan jeg ikke si noe om.

http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1085227468.51999.jpg

Kjedelig...

Skrevet

Syns Märthas kjole var morsom. Hun elsker morsomme klær, altså klær med litt humoristisk preg. Det ble litt tøft for enkelte konservative forståsegpåere.

Mette-Marit var forøvrig noe kjedelig i beige drakt...

Ellers er hun klassisk pen & blond.

Dame-i-Oslo; Hvorfor skal vi gremmes over våre kongelige? Er det så fryktelig vanskelig å akseptere hvordan de ser ut?

Og; er det så viktig egentlig?

Flytt til Danmark og bli dansk statsborger hvis du er så vanvittig misfornøyd.

Gjest Daisy
Skrevet

Enig... Mette-Marit sin var gørrkjedelig, og Martha sin var bare kjip og stygg.

Annonse

Skrevet

Er det en fugl som sitter på hodet hennes eller?

Nei, den har fløyet og satt igjen reiret sitt.

Gjest monarken
Skrevet

:)

Gjest papirtiger
Skrevet

Du burde kanskje vurdere å få en hobby?

thinkerbell
Skrevet

..vil vel heller si at fuglen den har kraesjlandet.....(!).

Skrevet

..vil vel heller si at fuglen den har kraesjlandet.....(!).

Ja, en ting kan vi iallefall si oss enige om, og det er at det ikke var en fin hatt, om det i det hele tatt kan kalles en hatt.

Annonse

thinkerbell
Skrevet

Ja, en ting kan vi iallefall si oss enige om, og det er at det ikke var en fin hatt, om det i det hele tatt kan kalles en hatt.

just presis :)

Pappa Bjørn
Skrevet

I Martas tilfelle var det en lek i ekteskapet de driver med. Hun skulle kle seg som en av de polske horene Ari hadde seg med i hasjrusen sin.

Gjest blææææææblæææ
Skrevet

I Martas tilfelle var det en lek i ekteskapet de driver med. Hun skulle kle seg som en av de polske horene Ari hadde seg med i hasjrusen sin.

Du er så jævlig dum av og til, og man kan umulig ta deg seriøst.

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Jeg bryr meg katten om kongehuset, men når jeg først har sett på bildene så må jeg iallefall si meg enig i at de hadde stygge klær denne gangen.

Pappa Bjørn
Skrevet

Du er så jævlig dum av og til, og man kan umulig ta deg seriøst.

ok.

Skrevet

Hahaha, fy flaten, det der må da være noe av det mest kjerringaktige jeg har sett.

På toppen sitter gjøkeredet - koko - hehe, får latterkrampe. Skal det der være en blanding av gammeldags, og (liksom) moderne eller.

Hun gikk vel ikke sånn i brylluppet? Du fant vel et annet bilde nå - hæ?

Jeg mener selvsagt det er det som er INNI plagget som teller, men når det gjelder henne, så kan man jo ikke skryte av det heller.

Skrevet

Hahaha, fy flaten, det der må da være noe av det mest kjerringaktige jeg har sett.

På toppen sitter gjøkeredet - koko - hehe, får latterkrampe. Skal det der være en blanding av gammeldags, og (liksom) moderne eller.

Hun gikk vel ikke sånn i brylluppet? Du fant vel et annet bilde nå - hæ?

Jeg mener selvsagt det er det som er INNI plagget som teller, men når det gjelder henne, så kan man jo ikke skryte av det heller.

"Hun gikk vel ikke sånn i brylluppet?"

Det er fra gårsdagens bryllup ja.

Ser Haakon tenker: "Håper ingen ser oss nå."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...