Gå til innhold

Irak kvalifisert til OL i fotball

Anbefalte innlegg

Gjest QuePasta
Skrevet

Midt i alle skrekkhistoriene kan vi ta med gladnyheten om at Iraks fotballag kvalifiserte seg for OL for første gang på en årrekke.

I følge en spiller som ble intervjuet på TV, så spiller de mye bedre etter saddams fall, for nå trenger de ikke lenger frykte å bli torturert hvis de taper.

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Mr Kahn

7

• Prozak

2

• Pappa Bjørn

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du skriver: "for nå trenger de ikke lenger frykte å bli torturert hvis de taper."

Det avhenger vel av hvilket fengsel de havner i? ;-)

Med vennlig hilsen

Gjest Morsk
Skrevet

Du skriver: "for nå trenger de ikke lenger frykte å bli torturert hvis de taper."

Med vennlig hilsen

Flåseriet ditt føyer seg godt inn i rekken av Saddamistisk propagada du nå har servert i snart to år.

Gjest QuePasta
Skrevet

Med vennlig hilsen

Nei. Og uansett er det viktig å sette ting litt inn i perspektiv. Selv for de som helst så Saddam tilbake.

Skrevet

Flåseriet ditt føyer seg godt inn i rekken av Saddamistisk propagada du nå har servert i snart to år.

Du vil vel gjerne ha propaganda-monopol også?

Hvor mange prosent av irakere tror du det er som vil ha USA som okkupant?

Hvor mange prosent av irakere tror du er glade for USAs våpenstøtte til Saddam?

Skrevet

Nei. Og uansett er det viktig å sette ting litt inn i perspektiv. Selv for de som helst så Saddam tilbake.

Du skriver: "Selv for de som helst så Saddam tilbake."

Deg?

Jeg har fordømt Saddam og USAs (og andre lands) støtte til ham, i årevis.

Hvis du ikke støtter ham, er det vel bare å si velkommen etter.

Hvis du er en av dem som helst ser Saddam tilbake, så er du en stor idiot.

Annonse

Gjest Morsk
Skrevet

Du vil vel gjerne ha propaganda-monopol også?

Her blir vel spørsmålet snarere hvor mange % tror du støtter deg i ditt syn på at alt var så mye bedre under Saddam?

Skrevet

Her blir vel spørsmålet snarere hvor mange % tror du støtter deg i ditt syn på at alt var så mye bedre under Saddam?

Hvor har jeg skrevet det?

Ikke det?

Igjen farer du med løgn!

====

Og som vanlig "glemte" du å svare på spørsmålene:

Gjest Morsk
Skrevet

Hvor har jeg skrevet det?

Ikke det?

Igjen farer du med løgn!

====

Og som vanlig "glemte" du å svare på spørsmålene:

Har ikke peiling på prosentene. Antagelig omtrendt det samme som kronisk misfornøyde folk i Norge ligger på, rundt 50. Kan du så svare på mitt spørsmål?

Skrevet

Har ikke peiling på prosentene. Antagelig omtrendt det samme som kronisk misfornøyde folk i Norge ligger på, rundt 50. Kan du så svare på mitt spørsmål?

Jeg har aldri påstått at alt var mye bedre under Saddam, men jeg så et intervju med en fange som hadde blitt torturert både under Saddam og under USA, og han mente at USAs tortur var mer nedverdigende!

Jeg tror det er meget få som ønsker Saddam tilbake igjen; trolig ca samme antall som ønsker seg USA som okkupant.

Gjest Morsk
Skrevet

Jeg har aldri påstått at alt var mye bedre under Saddam, men jeg så et intervju med en fange som hadde blitt torturert både under Saddam og under USA, og han mente at USAs tortur var mer nedverdigende!

Jeg tror det er meget få som ønsker Saddam tilbake igjen; trolig ca samme antall som ønsker seg USA som okkupant.

fakta er i alle fall at Saddam ville sittet ved makten skulle verden lyttet til din og dine likesiddendes propagada.

Kanskje ikke så rart når du faktisk seriøst sitter nå og skriver at til og med rettsvesenet var bedre under ham.

Gjest QuePasta
Skrevet

Du skriver: "Selv for de som helst så Saddam tilbake."

Deg?

Jeg har fordømt Saddam og USAs (og andre lands) støtte til ham, i årevis.

Hvis du ikke støtter ham, er det vel bare å si velkommen etter.

Hvis du er en av dem som helst ser Saddam tilbake, så er du en stor idiot.

Du har selv sagt at det er helt ok om jeg tolker deg dit at du ønsker saddam tilbake.

Så da fortsetter jeg med det.

Skrevet

Du har selv sagt at det er helt ok om jeg tolker deg dit at du ønsker saddam tilbake.

Så da fortsetter jeg med det.

Ja, du må gjerne fortsette din skillsmisse fra virkeligheten.

Annonse

Skrevet

fakta er i alle fall at Saddam ville sittet ved makten skulle verden lyttet til din og dine likesiddendes propagada.

Kanskje ikke så rart når du faktisk seriøst sitter nå og skriver at til og med rettsvesenet var bedre under ham.

Hvis det var opp til meg, ville vi selvsagt ikke installert Saddam, eller støttet ham med våpen i årevis.

Gjest QuePasta
Skrevet

Ja, du må gjerne fortsette din skillsmisse fra virkeligheten.

(Det hadde vært lettere å ta deg seriøst, dersom du klarte bevare høfligheten. )

Det er mulig jeg har tatt feil, men når du sier rett ut at det er ok at jeg antar du helst så saddam tilbake, så blir det ganske naturlig å gjøre akkurat det.

Skrevet

(Det hadde vært lettere å ta deg seriøst, dersom du klarte bevare høfligheten. )

Det er mulig jeg har tatt feil, men når du sier rett ut at det er ok at jeg antar du helst så saddam tilbake, så blir det ganske naturlig å gjøre akkurat det.

Du skriver: "Det er mulig jeg har tatt feil, men når du sier rett ut at det er ok at jeg antar du helst så saddam tilbake, så blir det ganske naturlig å gjøre akkurat det."

Du har tatt feil.

Gjest Morsk
Skrevet

Hvis det var opp til meg, ville vi selvsagt ikke installert Saddam, eller støttet ham med våpen i årevis.

Valget stod mellom Saddam eller Amerikansk okkupasjon. Gjennom din frenetiske motstand mot krigen og senere systematiske dritkasting av amerikanerne, selv etter at Saddam er fjernet, levner du liten tvil om hvordan du helst hadde sett at det fortsatt burde være i Irak.

Selv du vet at det ikke fantes noe tredje alternativ til hans terrorregime.

Skrevet

Valget stod mellom Saddam eller Amerikansk okkupasjon. Gjennom din frenetiske motstand mot krigen og senere systematiske dritkasting av amerikanerne, selv etter at Saddam er fjernet, levner du liten tvil om hvordan du helst hadde sett at det fortsatt burde være i Irak.

Selv du vet at det ikke fantes noe tredje alternativ til hans terrorregime.

Vås! Alternativet var selvsagt ikke å ha installert ham, eller å ha solgt ham våpen.

Gjest Morsk
Skrevet

Vås! Alternativet var selvsagt ikke å ha installert ham, eller å ha solgt ham våpen.

Saddam "installerte" seg selv for ca tretti år siden. Og hvilke feilgrep som ble begått på 80-tallet er komplett off-topic usaklig og avsporende som det meste annnet du skriver.

Skrevet

Saddam "installerte" seg selv for ca tretti år siden. Og hvilke feilgrep som ble begått på 80-tallet er komplett off-topic usaklig og avsporende som det meste annnet du skriver.

*ler*

Flere bortforklaringer fra deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...