Gå til innhold

Irak kvalifisert til OL i fotball

Anbefalte innlegg

Gjest Morsk
Skrevet

*ler*

Flere bortforklaringer fra deg!

*ler*

Ditt vanlige fjasesvar når du ikke har mer du skulle sagt.

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Mr Kahn

7

• Prozak

2

• Pappa Bjørn

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*ler*

Ditt vanlige fjasesvar når du ikke har mer du skulle sagt.

Når man ler seg skakk av tåpelighetene, bortforklaringene, unnskyldningene og desperate forsøk på å flytte fokus, fra deg.

Gjest Morsk
Skrevet

Når man ler seg skakk av tåpelighetene, bortforklaringene, unnskyldningene og desperate forsøk på å flytte fokus, fra deg.

Har du ekkomaskin innebygd i din PC? Slå den av så vi andre slipper se de likelydene spammeldingene dine.

Skrevet

Har du ekkomaskin innebygd i din PC? Slå den av så vi andre slipper se de likelydene spammeldingene dine.

Hvis du ikke liker det jeg skriver, kan du bare la være å lese innleggene mine.

Vanskeligere er det ikke.

Ikke engang for deg!

Gjest Morsk
Skrevet

Hvis du ikke liker det jeg skriver, kan du bare la være å lese innleggene mine.

Vanskeligere er det ikke.

Ikke engang for deg!

Jeg leser fordi det hender av og til at det kommer noe som ikke er en blåkopi av det forrige.

Du kan uansett slutte å spamme.

Skrevet

Jeg leser fordi det hender av og til at det kommer noe som ikke er en blåkopi av det forrige.

Du kan uansett slutte å spamme.

Så ikke les da.

Annonse

Gjest Morsk
Skrevet

Så ikke les da.

Du er jo ivrig når det gjelder å endre overskrift til stadighet. Kan du ikke letne mitt og andres arbeid ved å merke de aktuelle innleggene med SPAM i headingen?

Skrevet

Og igjen ble det startet en tråd hvor Dol's to store kjempebabyer kupper tråden helt med sin drittungeinspirerte møkkaslenging og usaklige ordrytteri.

"........................."

Gjest Morsk
Skrevet

Og igjen ble det startet en tråd hvor Dol's to store kjempebabyer kupper tråden helt med sin drittungeinspirerte møkkaslenging og usaklige ordrytteri.

Fint at du har lest gjennom og fått med innholdet.

Det kommer mer, så du behøbver ikke slutte å fryde deg.

Skrevet

Fint at du har lest gjennom og fått med innholdet.

Det kommer mer, så du behøbver ikke slutte å fryde deg.

Oh, joy. Blir aldri kjedelig å observere hvor langt ned i trassalderen enkelte "voksne" mennesker klarer å synke.

".........................."

Skrevet

Med det innlegget, og sammen med dine andre sure oppstøt, aksepteres du som æresmedlem i klubben.

Velkommen!

*pedagogisk klem*

Skrevet

Du er jo ivrig når det gjelder å endre overskrift til stadighet. Kan du ikke letne mitt og andres arbeid ved å merke de aktuelle innleggene med SPAM i headingen?

Hint: Det står "Sør" etter de innleggene jeg har skrevet. Hvis du ikke vil lese dem....

Gjest papirtiger
Skrevet

Oh, joy. Blir aldri kjedelig å observere hvor langt ned i trassalderen enkelte "voksne" mennesker klarer å synke.

".........................."

*ler* For å skrive en klisje: små barn, små gleder.

Annonse

Pappa Bjørn
Skrevet

Har ikke de spillt mye allerede? Nei,vent! Det var livvaktene til Saddam som spillte i bedriftscupen mot Hamas og Taliban.

Skrevet

Jeg har aldri påstått at alt var mye bedre under Saddam, men jeg så et intervju med en fange som hadde blitt torturert både under Saddam og under USA, og han mente at USAs tortur var mer nedverdigende!

Jeg tror det er meget få som ønsker Saddam tilbake igjen; trolig ca samme antall som ønsker seg USA som okkupant.

«-...men jeg så et intervju med en fange som hadde blitt torturert både under Saddam og under USA, og han mente at USAs tortur var mer nedverdigende...-»

Dette er kanskje ett av de beste argumentene du har levert for et snarlig come back av Saddam og hans gestapister.

Følger det med en «pedagogisk klem» til den også?

*ler meg fillete av dusteriet ditt*

Skrevet

«-...men jeg så et intervju med en fange som hadde blitt torturert både under Saddam og under USA, og han mente at USAs tortur var mer nedverdigende...-»

Dette er kanskje ett av de beste argumentene du har levert for et snarlig come back av Saddam og hans gestapister.

Følger det med en «pedagogisk klem» til den også?

*ler meg fillete av dusteriet ditt*

USA har allerede begynt med å rekruttere eks-Saddamister til ledende posisjoner igjen.

Skrevet

USA har allerede begynt med å rekruttere eks-Saddamister til ledende posisjoner igjen.

Tja, sett en tyv til å fange en tyv.

Skrevet

Tja, sett en tyv til å fange en tyv.

Du mener USA er tyven?

Skrevet

Du mener USA er tyven?

Hvem skulle de ha stjålet da? Saddam? Skulle de snarest levere ham tilbake så du og dine likesinnede kan fortsette utbyttingen til fordel for øst-europeiske og asiatiske røverstater?

Har du glemt hvem som tuskhandlet med Saddam før han ble kjeppjaget?

Skrevet

Hvem skulle de ha stjålet da? Saddam? Skulle de snarest levere ham tilbake så du og dine likesinnede kan fortsette utbyttingen til fordel for øst-europeiske og asiatiske røverstater?

Har du glemt hvem som tuskhandlet med Saddam før han ble kjeppjaget?

Du skriver: "Har du glemt hvem som tuskhandlet med Saddam før han ble kjeppjaget?"

Rumsfeld. Bl.a.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...