Gjest Big Mac Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Hvordan kan jeg vite om jeg blir lurt? Sjansen for å bli lurt er størst i populære turiststrøk (typisk små butikker som flommer over av varer.) En vanlig teknikk er at selgeren å vise deg varen, dere blir enig om en pris, og så må selgeren på lageret for å hente et nytt uåpnet eksemplar til deg. Den boksen ser gjerne tilforlatelig ut, men innholdet kan fort være noe helt annet. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Er det ikke noe med at CD'er og DVD'er kjøpt i USA ikke kan brukes i Norge da? CD-er går bra. DVD-er fungerer bare på spillere som kan spille sone1-filmer. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 CD-er går bra. DVD-er fungerer bare på spillere som kan spille sone1-filmer. (Forresten, CD-er er ikke nødvendigvis billig der borte, jeg opplever ofte at det er rimeligere å handle på platekompaniet når de har salg ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 Du har barn sant? Mener at barneklær, særlig enkelte merker (uten at jeg er sikker på hvilke) er betydelig billigere enn i Europa, men størrelsene er mindre også, så vær obs. Min 3-åring bruker 98 kjøpt i Norge, men gensere fra USA i størrelse 3 år er i minste laget. Jada, jeg har barn, og barneklær står allerede på handlelisten. Vi har fått endel klær tilsendt så jeg tror jeg har nogenlunde kontroll på størrelsene. Men takk for svaret. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 Sjansen for å bli lurt er størst i populære turiststrøk (typisk små butikker som flommer over av varer.) En vanlig teknikk er at selgeren å vise deg varen, dere blir enig om en pris, og så må selgeren på lageret for å hente et nytt uåpnet eksemplar til deg. Den boksen ser gjerne tilforlatelig ut, men innholdet kan fort være noe helt annet. Aha, men å handle i en mall på f.eks. Sears eller noe lignende i en helt vanlig kjedelig by er stort sett greit? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 CD-er går bra. DVD-er fungerer bare på spillere som kan spille sone1-filmer. Flott! Da vet jeg at vi kan kjøpe CD'er. Kjempefint! Takk for svaret 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Aha, men å handle i en mall på f.eks. Sears eller noe lignende i en helt vanlig kjedelig by er stort sett greit? Det går nok veldig bra. 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Er det ikke noe med at CD'er og DVD'er kjøpt i USA ikke kan brukes i Norge da? Saa lenge du har sonefri DVDspiller saa fungerer DVDene, CDene funker fint de ogsaa. God tur!! 0 Siter
Bassisten Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Hvis prisene er noenlunde tilsvarende prisene i England, så kan du med fordel kjøpe CD og DVD, og Redken hårprodukter :-) HUgs at amerikanske DVD-filmar er sone 1, og ein kan ikkje utan vidare spela dei på europeiske DVD-spelarar. Ein må ha ein sonefri spelar, men ein del sone1-filmar kjem til og med med ein sjekk på om spelaren er sonefri, og vil nekte å bli spelt... Det var t.d. tilfelle med Spiderman. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.