Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ditt vås om marxisme er latterlig.

Ditt jødehat er ikke latterlig, men offensivt for enhvert sivilisert menneske.

Ta ditt jødehat langt vekk herfra.

Den eneste jødehateren her på DOL, i ordets rette forstand, er DEG. Dette har jeg bevist hinsides enhver tvil, eller rettere sagt, DU har bevist det for meg.

Nå ser det imidlertid ut til at du ikke har mer å fare med, annet enn knurring og glefsing. Dine ynkelige forsøk på å jage meg vekk fra DOL viser jo bare hvor feig og redd du er, og at du er villig til å bruke de samme politiske virkemidler som hører den totalitære familien til; meningsobstruksjon, kneble det frie ordet.

For det er jo den største trusselen du og dine likesinnende står overfor, det frie individet som bruker det frie ordet som våpen.

Kanskje du skulle be webmaster stenge meg ute, slik at du slipper ubehagelige konfrontasjoner der jødehatet ditt stilles i relieff? En politisk handling av det slaget ville bevise ettertrykkelig at jeg har rett.

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

23

• Mr Kahn

16

• shandy

7

• Kakel

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den eneste jødehateren her på DOL, i ordets rette forstand, er DEG. Dette har jeg bevist hinsides enhver tvil, eller rettere sagt, DU har bevist det for meg.

Nå ser det imidlertid ut til at du ikke har mer å fare med, annet enn knurring og glefsing. Dine ynkelige forsøk på å jage meg vekk fra DOL viser jo bare hvor feig og redd du er, og at du er villig til å bruke de samme politiske virkemidler som hører den totalitære familien til; meningsobstruksjon, kneble det frie ordet.

For det er jo den største trusselen du og dine likesinnende står overfor, det frie individet som bruker det frie ordet som våpen.

Kanskje du skulle be webmaster stenge meg ute, slik at du slipper ubehagelige konfrontasjoner der jødehatet ditt stilles i relieff? En politisk handling av det slaget ville bevise ettertrykkelig at jeg har rett.

Igjen - den eneste jødehateren må være deg. Ingen annen enn en jødehater vil forsvare slik terrorisme mot Menneskeheten som Israel bedriver i Gaza.

Skrevet

Igjen - den eneste jødehateren må være deg. Ingen annen enn en jødehater vil forsvare slik terrorisme mot Menneskeheten som Israel bedriver i Gaza.

Ingen argumenter fra deg her heller...

Nei, da så...

Skrevet

Ditt vås om marxisme er latterlig.

Ditt jødehat er ikke latterlig, men offensivt for enhvert sivilisert menneske.

Ta ditt jødehat langt vekk herfra.

Præhæhæ...å beskylde Kahn for jødehat må være av de mest hinsidige påstander som er framsatt på denne saiten :-) Også du da, som ikke har skrevet stort annet enn støtteerklæringer til Israels fiender gjennom en årrekke.

Sør, du er inne i en skikkelig god flyt nå. Men hvordan skal du kunne toppe dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...