Gå til innhold

Starte håndballlag for voksne damer?

Anbefalte innlegg

Gjest håndballspire?
Skrevet

Hei. :)

Vi er en gjeng i midten av tjueåra som snakker om å starte et håndballag for oss selv. Vi har ikke spilt håndball siden vi var 12 og vi er av ganske varierende form og med ulike fasonger, for å si det slik. Vi aner ikke hvordan vi skal komme i gang. Tenker å ta kontakt med idrettslaget der vi kommer fra for å høre. De har ikke et damelag nå. Men vi kommer til å bli innmari dårlige, det er sikkert dyrt å leie hallen og hvem vil vel trene noen som oss? Kanskje lønner det seg å gå utenom idrettslag? Er det noen som har tips til oss?

Fortsetter under...

Skrevet

Mye markedsføring for det nye håndballaget må til, for noen i gjengen kommer nok til å falle fra fort, og da gjelder det å ha noen "på benken" som kan steppe inn for at dere ikke skal bli for få.

Lykke til!

Gjest håndballspire?
Skrevet

Mye markedsføring for det nye håndballaget må til, for noen i gjengen kommer nok til å falle fra fort, og da gjelder det å ha noen "på benken" som kan steppe inn for at dere ikke skal bli for få.

Lykke til!

Må nok ha noen på innbytterbenken, ja :)

Haha, syns jeg ser oss egentlig. :P

Skrevet

jeg også :)

Blir sikkert artig! Håper dere lykkes!

Skrevet

Skulle gjerne blitt med dere jeg.

c",)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

dette vet jeg lite om. Men en gjeng med både damer og herrer på samme alder startet noe slikt engang, og de brukte gymsalen på en skole. en gang i uka. det levde videre iallfall i 20 år, og var veldig populært, kanskje kø for å bli med

lykke til, kjempelurt!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...