Gjest sandex Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227733 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Hva var så interessant her da? At en eller annen relativist ved navn Anders Giæver finner det opportunt å sammenlikne en håndfull idioter i den amerikanske hæren med den ultimate ondskapen i Hitlers dødsleire? Hvor langt er man villig til å gå for å drite ned både Holocaust og våre redningsmenn fra WWII? Om noen dager står jeg på strendene i Normandie for å vise mine redningsmenn den respekt de fortjener, og da vil jeg ikke ofre denne linken din en tanke. Ikke fan om jeg vil dømme en hel demokratisk hær nord og ned for noen idioters skyld. For idioter finnes overalt, også i demokratiske hærer. Men vi avslører dem, og straffer dem. Finn et speil, og still noen spørsmål. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Hva var så interessant her da? At en eller annen relativist ved navn Anders Giæver finner det opportunt å sammenlikne en håndfull idioter i den amerikanske hæren med den ultimate ondskapen i Hitlers dødsleire? Hvor langt er man villig til å gå for å drite ned både Holocaust og våre redningsmenn fra WWII? Om noen dager står jeg på strendene i Normandie for å vise mine redningsmenn den respekt de fortjener, og da vil jeg ikke ofre denne linken din en tanke. Ikke fan om jeg vil dømme en hel demokratisk hær nord og ned for noen idioters skyld. For idioter finnes overalt, også i demokratiske hærer. Men vi avslører dem, og straffer dem. Finn et speil, og still noen spørsmål. Går ikke an å argumentere med en syk mann... etter min mening. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Går ikke an å argumentere med en syk mann... etter min mening. Neivel, du får ha god bedring, da. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Neivel, du får ha god bedring, da. Jo takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.