Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i all verden skal jeg ha slike problemer med å få mine dokumenter til å fremstå slik de er på originalen?

Når jeg sender åpner et dokument jeg har sendt til meg selv (sjekking før jeg sender av gårde til mottaker), så mangler blant annet hele linjer totalt - og mellomrom jeg har laget med tab'en er nå ikke-eksisterende.

Har aldri hatt slike problemer med word tidligere. Bruker en 2002-versjon.

Noen som kan bistå med noen svar, til en forvirret dame i nød?

Fortsetter under...

Skrevet

Uff, nå ser jeg at det andre dokumentet ikke er bra, det heller.

Om jeg har mer enn et linjeskift i det originale dokumentet, så viser ikke det når det vises som vedlegg i mail. Hvorfor ikke?

Jeg har aldri hatt problemer med word, før jeg fikk installert en 2002-versjon nå for kort tid siden.

Gjest Daisy
Skrevet

Kan det være virus?

Jeg hadde det en gang, og mye av dokumentet var bare mystisk forsvunnet...

Skrevet

Kan det være virus?

Jeg hadde det en gang, og mye av dokumentet var bare mystisk forsvunnet...

Nei, dessverre, holdt jeg på å si...

Gjest Daisy
Skrevet

Nei, dessverre, holdt jeg på å si...

Nei, da kan jeg ikke hjelpe...

Eller... jo... kanskje. Hvis der du har skrevet dokumentet var en nyere versjon av word (oj, dårlig setning), kan det bli litt ødelagt i eldre versjoner. Har hvertfall jeg opplevd.

Men jeg vet ikke hva du kan gjøre med det.

Skrevet

Eller... jo... kanskje. Hvis der du har skrevet dokumentet var en nyere versjon av word (oj, dårlig setning), kan det bli litt ødelagt i eldre versjoner. Har hvertfall jeg opplevd.

Et annet filformat ser ut til å hjelpe.

Annonse

Skrevet

Konvertere filen i det nyeste programmet til en eldre versjon før den sendes. Omvendt blir litt vanskelig av naturlige årsaker.

Men tror egentlig ikke dette skulle være problemet, men fortsatt mulig da. Jeg er ingen dataekspert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...