damedame Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Hvorfor i all verden skal jeg ha slike problemer med å få mine dokumenter til å fremstå slik de er på originalen? Når jeg sender åpner et dokument jeg har sendt til meg selv (sjekking før jeg sender av gårde til mottaker), så mangler blant annet hele linjer totalt - og mellomrom jeg har laget med tab'en er nå ikke-eksisterende. Har aldri hatt slike problemer med word tidligere. Bruker en 2002-versjon. Noen som kan bistå med noen svar, til en forvirret dame i nød? 0 Siter
damedame Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 Uff, nå ser jeg at det andre dokumentet ikke er bra, det heller. Om jeg har mer enn et linjeskift i det originale dokumentet, så viser ikke det når det vises som vedlegg i mail. Hvorfor ikke? Jeg har aldri hatt problemer med word, før jeg fikk installert en 2002-versjon nå for kort tid siden. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Kan det være virus? Jeg hadde det en gang, og mye av dokumentet var bare mystisk forsvunnet... 0 Siter
damedame Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 Kan det være virus? Jeg hadde det en gang, og mye av dokumentet var bare mystisk forsvunnet... Nei, dessverre, holdt jeg på å si... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Nei, dessverre, holdt jeg på å si... Nei, da kan jeg ikke hjelpe... Eller... jo... kanskje. Hvis der du har skrevet dokumentet var en nyere versjon av word (oj, dårlig setning), kan det bli litt ødelagt i eldre versjoner. Har hvertfall jeg opplevd. Men jeg vet ikke hva du kan gjøre med det. 0 Siter
damedame Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 Nei, da kan jeg ikke hjelpe... Eller... jo... kanskje. Hvis der du har skrevet dokumentet var en nyere versjon av word (oj, dårlig setning), kan det bli litt ødelagt i eldre versjoner. Har hvertfall jeg opplevd. Men jeg vet ikke hva du kan gjøre med det. Et annet filformat ser ut til å hjelpe. 0 Siter
cecily Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Nei, da kan jeg ikke hjelpe... Eller... jo... kanskje. Hvis der du har skrevet dokumentet var en nyere versjon av word (oj, dårlig setning), kan det bli litt ødelagt i eldre versjoner. Har hvertfall jeg opplevd. Men jeg vet ikke hva du kan gjøre med det. Konvertere filen i det nyeste programmet til en eldre versjon før den sendes. Omvendt blir litt vanskelig av naturlige årsaker. Men tror egentlig ikke dette skulle være problemet, men fortsatt mulig da. Jeg er ingen dataekspert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.