nhd Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Slike innlegg er i hvert fall en oppmuntring for vedkommende til å komme tilbake. Bruk hodet......... 0 Siter
Gjest ikke undertegnet nå Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Slike innlegg er i hvert fall en oppmuntring for vedkommende til å komme tilbake. Bruk hodet......... Kanskje det er provokatøren (er det virkelig bare en?) som skrev det i håp om å få respons? 0 Siter
Gjest Har de det? Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Slike innlegg er i hvert fall en oppmuntring for vedkommende til å komme tilbake. Bruk hodet......... Ok,ikke særlig gjennomtenkt kanskje. *Bøyer meg i støvet og husker å bruke hodet senere* 0 Siter
Gjest Har de det? Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Kanskje det er provokatøren (er det virkelig bare en?) som skrev det i håp om å få respons? Nei jeg er ingen provokatør,bare en som har glemt å bruke hodet. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet nå Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Nei jeg er ingen provokatør,bare en som har glemt å bruke hodet. er ikke det det samme? 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Neida - jeg er fortsatt her jeg;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.