Gå til innhold

Film til kameraet

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Fant noen filmer jeg ikke har fremkalt, men som har gått ut på dato. Er bildene ødelagt da? Er det noe vits i å i det hele tatt prøve å få de fremkalt?

Fortsetter under...

Snorkfrøken
Skrevet

Absolutt. Vi fant en flere år gammel film, morsomt å se hva som var på den :o)

Bildene var helt ok.

Skrevet

De er ikke ødelagt, men kvaliteten er forringet - avh. av hvor gammel filmen er og hvordan den er blitt oppbevart (bevares best kjølig og mørkt, eks i kjøleskap).

Var det meg ville jeg uten tvil fremkalt dem. Bilder frembringer (gode) minner selv om de er falmet :)

Gjest Daisy
Skrevet

Absolutt. Vi fant en flere år gammel film, morsomt å se hva som var på den :o)

Bildene var helt ok.

Da blir det spennende å få bilder i posten :o) Skal sende av gårde i dag. Hm... lurer på hva det kan være.

Gjest malun
Skrevet

Vi fant en mange år gammel film da vi ryddet ut av huset etter besteforeldrene mine. Den var faktisk fra begynnelsen av 80-tallet! Det gikk fint å fremkalle den. Fargene var litt falmet, men bildene var der, de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...