Gjest Daisy Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Fant noen filmer jeg ikke har fremkalt, men som har gått ut på dato. Er bildene ødelagt da? Er det noe vits i å i det hele tatt prøve å få de fremkalt? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Absolutt. Vi fant en flere år gammel film, morsomt å se hva som var på den ) Bildene var helt ok. 0 Siter
damedame Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 De er ikke ødelagt, men kvaliteten er forringet - avh. av hvor gammel filmen er og hvordan den er blitt oppbevart (bevares best kjølig og mørkt, eks i kjøleskap). Var det meg ville jeg uten tvil fremkalt dem. Bilder frembringer (gode) minner selv om de er falmet 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Absolutt. Vi fant en flere år gammel film, morsomt å se hva som var på den ) Bildene var helt ok. Da blir det spennende å få bilder i posten ) Skal sende av gårde i dag. Hm... lurer på hva det kan være. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Vi fant en mange år gammel film da vi ryddet ut av huset etter besteforeldrene mine. Den var faktisk fra begynnelsen av 80-tallet! Det gikk fint å fremkalle den. Fargene var litt falmet, men bildene var der, de. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.