Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager, Kahn, men mine jødiske venner synes det du skriver er direkte horribelt.

Har du venner?

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

33

• Mr Kahn

20

• petter smart

8

• Kakel

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det samme kunne vel skolebarna på israelske skolebusser si. Men de er jo ikke så mye verd som disse voldsapene du har som husguder.

Så du sammenligner USA og Hamas sine terrorister?

Interessant at du mener at USA kan legge seg på samme linjen.

Skrevet

Så du sammenligner USA og Hamas sine terrorister?

Interessant at du mener at USA kan legge seg på samme linjen.

Det er isåfall fordi du ikke kan lese, men tillegger meg dine egne fordommer.

*ler*

Skrevet

Noe av det værste her er jo at millitære ledere forsvarer seg med at de trodde det var en sovesal for militære.

Å bombe sovende soldater er da også et brudd på Genevkonvensjonen?

Skrevet

Noe av det værste her er jo at millitære ledere forsvarer seg med at de trodde det var en sovesal for militære.

Å bombe sovende soldater er da også et brudd på Genevkonvensjonen?

Nei, angrep på stridende i uniform er ikke i strid med krigens folkerett, sovende eller ikke.

Skrevet

Nei, angrep på stridende i uniform er ikke i strid med krigens folkerett, sovende eller ikke.

Derimot er det å bombe bryllup omtrent like "tøft" som å sende passasjerfly inn i WTC.

Annonse

Skrevet

Har du venner?

En del av dem er jødiske, og de mener at det du bedriver er direkte oppmuntring til jødehat.

Skrevet

I en krig må en ofte en skyte eller bli skutt. Det er lett å være etterpåklok, det er ikke fullt så enkelt når man er oppe i situasjonen.

Det er lett for deg å være idealistisk så lenge du ikke risikerer livet selv.

Derfor påpekte jeg også FØR krigen, at det var idioti!

Skrevet

Selvmordsbombere går aktivt inn for å drepe og skade sivile, da det innebærer en større risiko å angripe militære. Hadde de angrepet en menneskemengde i militære uniformer som senere viste seg å være sivile som kledde seg ut så hadde det blitt det samme.

Hvis du sitter i et militært fly over Irak og merker kuler som flyr rundt deg så er det helt naturlig og logisk å anta at man blir beskutt. Og man har dessverre ofte ikke muligheter til å få en 100% garanti for dette. Derfor er jo ganske mange amerikanere også drept av kampfly.

Så ergo bør man ikke fly rundt med kampfly over andre folks landområder.

Skrevet

Det er isåfall fordi du ikke kan lese, men tillegger meg dine egne fordommer.

*ler*

Det er den eneste konklusjonen av det du skriver.

Skrevet

Derimot er det å bombe bryllup omtrent like "tøft" som å sende passasjerfly inn i WTC.

Jah, du ser vel en parallell her også, du.

*rister på hodet*

Skrevet

En del av dem er jødiske, og de mener at det du bedriver er direkte oppmuntring til jødehat.

Virkelig? Og det skal jeg ta ditt ord for?

*ler og rister på hodet*

Skrevet

Jah, du ser vel en parallell her også, du.

*rister på hodet*

Ja, overlagt drap av sivile er drap av sivile.

Annonse

Skrevet

Virkelig? Og det skal jeg ta ditt ord for?

*ler og rister på hodet*

Du får "den israelske siden" til å fremstå som en gjeng rabiate fanatikere, som forsvarer tortur og brudd på Menneskerettighetene.

Du har fremdeles ikke EN ENESTE nasjon som er enig med deg.

Skrevet

Ja, overlagt drap av sivile er drap av sivile.

Ikke glem det, neste gang en av Atafats høyeksplosive «delegater» klisterer jødiske kvinner og barn til vegger og tak i Jerusalem, Haifa eller Tel Aviv.

Skrevet

Ikke glem det, neste gang en av Atafats høyeksplosive «delegater» klisterer jødiske kvinner og barn til vegger og tak i Jerusalem, Haifa eller Tel Aviv.

Israel dreper langt flere sivile enn det palestinerene gjør.

Palestinerene forsvarer seg mot enm ulovlig okkupasjon.

Israel er en ulovlig okkupant.

Skrevet

Du får "den israelske siden" til å fremstå som en gjeng rabiate fanatikere, som forsvarer tortur og brudd på Menneskerettighetene.

Du har fremdeles ikke EN ENESTE nasjon som er enig med deg.

Jeg ville blitt bekymret hvis hele nasjoner skulle blitt enig med meg, særlig nasjoner som sorterer under betegnelsen etno-teokratisk diktatur.

Det forbauser meg at du anerkjenner slike lands mandat til å stemme mot en demokratisk nasjon som kjemper for sin eksistens. Det sier jo litt om hva slags politisk tilhørighet du har.

Dine jødiske venner må jo elske deg - etter prinsipp av Stockholm-syndromet.

Skrevet

Jeg ville blitt bekymret hvis hele nasjoner skulle blitt enig med meg, særlig nasjoner som sorterer under betegnelsen etno-teokratisk diktatur.

Det forbauser meg at du anerkjenner slike lands mandat til å stemme mot en demokratisk nasjon som kjemper for sin eksistens. Det sier jo litt om hva slags politisk tilhørighet du har.

Dine jødiske venner må jo elske deg - etter prinsipp av Stockholm-syndromet.

Du finner heller ikke EN ENESTE demokratisk nasjon som er enig med deg.

Skrevet

Israel dreper langt flere sivile enn det palestinerene gjør.

Palestinerene forsvarer seg mot enm ulovlig okkupasjon.

Israel er en ulovlig okkupant.

«-Israel dreper langt flere sivile enn det palestinerene gjør.-»

Dette er galt. Araberne som drepes er væpnet Arafat-milits i all hovedsak. Så her lyver du oss rett opp i ansiktet.

«-Palestinerene forsvarer seg mot enm ulovlig okkupasjon.-»

Okkupasjonen er lovlig inntil araberne implementerer FNs res. 242 og garanterer for Israels sikkerhet.

«-Israel er en ulovlig okkupant. -»

Nei, se ovenfor.

Skrevet

Du finner heller ikke EN ENESTE demokratisk nasjon som er enig med deg.

Jeg diskuterer ikke med nasjoner til daglig, det er individene som til syvende og sist får det avgjørende ordet. Slik de fikk i 1945, og i 1989.

Forbered deg på skammekroken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...