Gå til innhold

Den nye voldtektsepedemien...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du forvirret, stakkars deg?

Ikke forvirret, men vant med at dere ikke kan presentere et rasjonelt argument.

Hvis livet i Pakistan er så grusomt, hvorfor kritiserer du ikke Grips anti-innvandrings-preik?

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

26

• Mr Kahn

24

• Kakel

23

• Grip

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg uttaler meg ikke om debattanter på DOL, jeg uttaler meg om disse som dreper kvinner og barn med overlegg, og som du gjør ditt ytterste for å rettferdiggjøre.

Jeg forventet ikke at du skulle skille på dette.

Beklager, Khan, men du kan ikke tro at du kan slenge dritt mot uskyldige, for så å leke martyr når andre påpeker ditt hykleri.

Skrevet

Hvis livet i Pakistan er så grusomt, hvorfor kritiserer du ikke Grips anti-innvandrings-preik?

Det er jo ganske så legalt at de som lider i Pakistan kan søke asyl her etter gjeldende regler og bestemmelser. Vi har enda tilgode og se busslaster med KVINNER som kommer over grensene.

Skrevet

Du er en merkelig skrue :-)

Skulle vi tatt hit alle som led, liksågodt? :)

Jeg har ikke påstått at vi skal ta alle som lider hit.

Derimot har jeg påpekt Grips hykleri, og drittkasting mot uskyldige.

Skrevet

Det er jo ganske så legalt at de som lider i Pakistan kan søke asyl her etter gjeldende regler og bestemmelser. Vi har enda tilgode og se busslaster med KVINNER som kommer over grensene.

Det går få busser fra Pakistan til Norge.

Hva tror du Grips hensikt er?

At vi skal ta inn flere muslimske pakistanske kvinner til Norge?

Eller er dette bare enda en tråd hvor han kaster dritt på utlendinger?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg ser ikke noe anti-innvandringspreik fra Grip.

Skrevet

Så si det da, ikke kritiser folk fordi de ikke behersker norsk skriftlig til din tilfredsstillelse. Er du elitist, der også?

Jeg mener at man bør respektere leserene såpass at man f. eks. skriver Norge med stor "N".

Skrevet

Jeg har ikke påstått at vi skal ta alle som lider hit.

Derimot har jeg påpekt Grips hykleri, og drittkasting mot uskyldige.

Jeg har tro på Grip jeg da - det er forskjellen :)

Skrevet

Jeg ser ikke noe anti-innvandringspreik fra Grip.

*ler*

Skrevet

Beklager, Khan, men du kan ikke tro at du kan slenge dritt mot uskyldige, for så å leke martyr når andre påpeker ditt hykleri.

Hvem er uskyldig i dine øyne? Alle som ikke bærer amerikansk eller israelsk uniform?

Skrevet

Jeg har tro på Grip jeg da - det er forskjellen :)

Så du tror at Grip plutselig har "skiftet side" og nå ønsker et "fargerikt fellesskap", og innvandrerens beste?

Skrevet

Hvem er uskyldig i dine øyne? Alle som ikke bærer amerikansk eller israelsk uniform?

Det store flertall av arabere/muslimer (som du forsvarer tortur av) er selvsagt uskyldige, akkurat som det store flertall av kristne, jøder, osv. også er det.

DU (personlig) derimot er IKKE uskyldig, fordi du oppfordrer til vold og tortur!

Skrevet

Det går få busser fra Pakistan til Norge.

Hva tror du Grips hensikt er?

At vi skal ta inn flere muslimske pakistanske kvinner til Norge?

Eller er dette bare enda en tråd hvor han kaster dritt på utlendinger?

Med vennlig hilsen

#At vi skal ta inn flere muslimske pakistanske kvinner til Norge?

#

Ja, vet du - det tror jeg ikke Grip hadde hatt noe i mot. Bare så synd at de ikke har ressurser til å komme seg hit. - UTEN MANNFOLKA sine, som de ikke har valgt selv.

Skrevet

Jeg mener at man bør respektere leserene såpass at man f. eks. skriver Norge med stor "N".

Å gidameien. Når ga du en våt fjert i å vise landet vårt respekt, som slenger dritt om våre hedersmenn og kvinner som kjempet og døde for at du kan sitte på DOL og drite på deres minne?

*L*

Skrevet

Det store flertall av arabere/muslimer (som du forsvarer tortur av) er selvsagt uskyldige, akkurat som det store flertall av kristne, jøder, osv. også er det.

DU (personlig) derimot er IKKE uskyldig, fordi du oppfordrer til vold og tortur!

Nah, jeg angriper ikke muslimer generelt mer enn du angriper amerikanere generelt, jfr. «USA lyver». Lev som du lærer.

Tsk, tsk, tsk...

Skrevet

Så du tror at Grip plutselig har "skiftet side" og nå ønsker et "fargerikt fellesskap", og innvandrerens beste?

Har aldri oppfattet han som en som bare liker "én farge". Det tror jeg du er alene om.

Skrevet

#At vi skal ta inn flere muslimske pakistanske kvinner til Norge?

#

Ja, vet du - det tror jeg ikke Grip hadde hatt noe i mot. Bare så synd at de ikke har ressurser til å komme seg hit. - UTEN MANNFOLKA sine, som de ikke har valgt selv.

Kakel - tvangsgifting er faktisk strengt forbudt under islam. Under islam er et giftemål inngått under tvang faktisk ugyldig.

====

Det du glemmer er at pakistanske kvinner ofte gjerne vil gifte seg med (selv-valgte) pakistanske menn. Og mange av dem får jo gutter.

Skrevet

Nah, jeg angriper ikke muslimer generelt mer enn du angriper amerikanere generelt, jfr. «USA lyver». Lev som du lærer.

Tsk, tsk, tsk...

Dessverre.

Det er ikke vanskelig å finne eksempler på at du referer til arabere i negative ordelag, eller forfekter vold mot dem.

Når jeg kritiserer USA så er det åpenbart ikke "amerikanere" som blir kritisert, men administrasjonen i USA (Bush/Rumsfeld).

Skrevet

Kakel - tvangsgifting er faktisk strengt forbudt under islam. Under islam er et giftemål inngått under tvang faktisk ugyldig.

====

Det du glemmer er at pakistanske kvinner ofte gjerne vil gifte seg med (selv-valgte) pakistanske menn. Og mange av dem får jo gutter.

Det hjelper ikke at det er forbudt i Islam - når det likevel blir praktisert på denne måten. Det er mye som blir gordt i "Guds" navn - eller Allah el. Bare se på pastoren i Knutby. Det er TOLKNINGENE som er farlige, -ikke bøkene.

Det trodde jeg du og jeg var enige om - det siste du skrev skjønte jeg ikke.....FOR jeg tror at om kvinner hadde oppdratt de sønnene de fikk med sine selvvalgte menn, så hadde de ikke oppdratt dem til å bli som de som mener at man ikke skal velge selv....

Skrevet

Kakel,

ALLE "normale mennesker" er mot tvangsgifting, på samme måte som alle "normale mennesker" er imot at 70-åringer skal slås ihjel på åpen gate.

Grip bruke halve dagen til å slenge dritt om innvandrere (som han ikke vil ha her). Å tro at hans skriblerier er fordi han plutselig bryr seg om innvandrere er intet annet enn naivt.

Og hva vil han? Nekte dem å komme hit. Selvsagt. Hvilket innebærer at de blir værende i "Pakistan".

Tror du de får det bedre i "Pakistan"?

Ikke jeg heller.

Med vennlig hilsen

Man kan ikke lukke øynene for overgrep mot kvinner i Norge, selv om de kanskje ville hatt det verre i Pakistan.

Dine resonnementer er til liten trøst for dem som utsettes for overgrepene. Du sier rett ut at til skal være glad til og holde kjeft, siden de ville hatt det verre i Pakistan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...