Gå til innhold

Den nye voldtektsepedemien...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri oppfattet han som en som bare liker "én farge". Det tror jeg du er alene om.

Vås - jeg kan finne sitater fra Grip som faktisk minner om nazisme. Hans evinnelige angrep på uskyldige muslimer/utlendinger osv. viser åpenbart hvor han står.

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

26

• Mr Kahn

24

• Kakel

23

• Grip

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kakel - tvangsgifting er faktisk strengt forbudt under islam. Under islam er et giftemål inngått under tvang faktisk ugyldig.

====

Det du glemmer er at pakistanske kvinner ofte gjerne vil gifte seg med (selv-valgte) pakistanske menn. Og mange av dem får jo gutter.

«-tvangsgifting er faktisk strengt forbudt under islam. Under islam er et giftemål inngått under tvang faktisk ugyldig.-»

Nææææææææææææææ?

*måper*

Skrevet

Vås - jeg kan finne sitater fra Grip som faktisk minner om nazisme. Hans evinnelige angrep på uskyldige muslimer/utlendinger osv. viser åpenbart hvor han står.

Da syns jeg du skal finne dem...

Skrevet

Man kan ikke lukke øynene for overgrep mot kvinner i Norge, selv om de kanskje ville hatt det verre i Pakistan.

Dine resonnementer er til liten trøst for dem som utsettes for overgrepene. Du sier rett ut at til skal være glad til og holde kjeft, siden de ville hatt det verre i Pakistan.

Hvor "sier" jeg det?

Tvangsgifting er alle normale mennesker imot. Ditt "engasjement" er IKKE fordi du plutselig har begynt å bry deg om "innvandrere", men fordi du forsøker å sverte alle innvandrere, basert på hva noen få gjør.

Du er lett å gjennomskue.

Skrevet

Dessverre.

Det er ikke vanskelig å finne eksempler på at du referer til arabere i negative ordelag, eller forfekter vold mot dem.

Når jeg kritiserer USA så er det åpenbart ikke "amerikanere" som blir kritisert, men administrasjonen i USA (Bush/Rumsfeld).

Da bør du velge ordene dine med mer omhu, for slik jeg, og sikkert flere, oppfatter dine skriverier, så er enhver amerikaner en feit, lat idiot som bare tenker på seg selv og olje, og som er villig til å bombe brylluper for å få det som han vil.

Skrevet

Det går få busser fra Pakistan til Norge.

Hva tror du Grips hensikt er?

At vi skal ta inn flere muslimske pakistanske kvinner til Norge?

Eller er dette bare enda en tråd hvor han kaster dritt på utlendinger?

Med vennlig hilsen

Som hovedregel er det greiest å la den enkelte skriver selv få redegjøre for sine hensikter.

For egen del har jeg hevdet at fremmedkulturell innvandring må avgrenses av to hovedgrunner;

Den ene er at vi nå ikke makter å integrere de som kommer og det utvikler seg ghettotilstander. Innvandringspolitikken er en skandale, og både innvandrere og nordmenn må betale høy pris for dette, på ulike måter.

Den andre er at innvandring spesielt av muslimer ikke må bli så omfattande at muslimer får noen vesentlig innflytelse i Norge (eller andre vestlige land). Dette fordi islam er en svinsk kultur som vil ødelegge våre verdier knyttet til frihet, likeverd og demokrati.

Det betyr ikke at jeg vil stanse innvandringen, men at jeg vil ha den under kontroll.

.....

Slik har jeg argumentert hele tiden, men det er tydeligvis behov for å gjenta det.

Skrevet

Jeg har tro på Grip jeg da - det er forskjellen :)

Wow... :-)

Skrevet

«-...jeg kan finne sitater fra Grip som faktisk minner om nazisme-»

Jeg deler kakels ord; da synes jeg du skal finne dem frem - og for egen regning, snarest!

Skrevet

Da syns jeg du skal finne dem...

Du kan søke på bombing av Mekka, og andre steder.

Skrevet

Da bør du velge ordene dine med mer omhu, for slik jeg, og sikkert flere, oppfatter dine skriverier, så er enhver amerikaner en feit, lat idiot som bare tenker på seg selv og olje, og som er villig til å bombe brylluper for å få det som han vil.

Det er isåfall fordi du ikke kan lese, men tillegger meg dine egne fordommer.

Skrevet

jeg klarer nå å se forbi "gutteprat" og kjekkasseri til å ta sånt bokstavelig som oppfordring til vold etc.

Å bombe Mekka er en voldsom tanke - for da vet vi ikke hva som ville skjedd. Og da menes det SIKKERT Mekka som religiøst symbol og ikke den lille piken på vei til skolen....

Det var en tid hvor våre kirker ble påtent også,- husker du, det rørte ved noe primitivt og grunnleggende i oss, - noen VÅGER å røre ved våre symboler, ved våre graver, ved vår kultur. På samme måte er MEKKA et symbol på Islam.

Skrevet

Jeg mener at man bør respektere leserene såpass at man f. eks. skriver Norge med stor "N".

han drev sikkert og vaska "shift"-tasten med min neglakkfjerner....

Skrevet

Det er isåfall fordi du ikke kan lese, men tillegger meg dine egne fordommer.

Åååå, sier du det?

Skrevet

Jeg er takknemmelig for at du tar alle mine skriverier her inne såpass seriøst. Det viser at du har den nødtørftige respekt for meg...og det er bra.

Skrevet

Selvsagt kan du ikke fremlegge noe konkret, så vi må «søke» selv.

*hånflirer*

Skrevet

Jeg er takknemmelig for at du tar alle mine skriverier her inne såpass seriøst. Det viser at du har den nødtørftige respekt for meg...og det er bra.

Ikke sant? Hadde mammaen min skrevet her inne så hadde hun også hørtes voldelig ut. Mulig fordi vi er trøndere, Grip? -

Hun sier; "Faan hain søkki, hain skolla verri skøtti" - tror ikke hun mener det helt bostavelig, liksom :)

Skrevet

Ikke sant? Hadde mammaen min skrevet her inne så hadde hun også hørtes voldelig ut. Mulig fordi vi er trøndere, Grip? -

Hun sier; "Faan hain søkki, hain skolla verri skøtti" - tror ikke hun mener det helt bostavelig, liksom :)

Grynt, som regel er'e svigersønnen som er blinken...;^)

Skrevet

Det kan nok ligge noe der, selvsagt :-)

Det med Mekka var i grunnen en god ide. Ikke hele byen, selvsagt, men de steingreiene der, som de reiser til hvert år.

En aldri så liten ladning under helligdommene, ville jo legge det hele i grus.

Man må selvsagt gjøre det slik at ingen blir skadet, men det kunne jo blitt mye morro etterpå.

Det ville sikkert sør også applaudert, for han er jo ikke så glad i slike religiøse greier. Tror du vi kan bli enige om noe slikt?

Skrevet

Grynt, som regel er'e svigersønnen som er blinken...;^)

Ja, han andre? :)

Skrevet

Det kan nok ligge noe der, selvsagt :-)

Det med Mekka var i grunnen en god ide. Ikke hele byen, selvsagt, men de steingreiene der, som de reiser til hvert år.

En aldri så liten ladning under helligdommene, ville jo legge det hele i grus.

Man må selvsagt gjøre det slik at ingen blir skadet, men det kunne jo blitt mye morro etterpå.

Det ville sikkert sør også applaudert, for han er jo ikke så glad i slike religiøse greier. Tror du vi kan bli enige om noe slikt?

Ikke sant? - Nei - han vil ikke være enig med deg i sånt noe - UANSETT :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...