Gå til innhold

Den nye voldtektsepedemien...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klarer nå å se forbi "gutteprat" og kjekkasseri til å ta sånt bokstavelig som oppfordring til vold etc.

Å bombe Mekka er en voldsom tanke - for da vet vi ikke hva som ville skjedd. Og da menes det SIKKERT Mekka som religiøst symbol og ikke den lille piken på vei til skolen....

Det var en tid hvor våre kirker ble påtent også,- husker du, det rørte ved noe primitivt og grunnleggende i oss, - noen VÅGER å røre ved våre symboler, ved våre graver, ved vår kultur. På samme måte er MEKKA et symbol på Islam.

Mekka er et sted, Kakel.

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

26

• Mr Kahn

24

• Kakel

23

• Grip

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mekka er et sted, Kakel.

Jeg vet da det. :DÅN:

:-)

Skrevet

Jeg har tro på Grip jeg da - det er forskjellen :)

Den har jeg mista for lengst, og det hele ble bekreftet med Briteny Spears;)

Skrevet

Det kan nok ligge noe der, selvsagt :-)

Det med Mekka var i grunnen en god ide. Ikke hele byen, selvsagt, men de steingreiene der, som de reiser til hvert år.

En aldri så liten ladning under helligdommene, ville jo legge det hele i grus.

Man må selvsagt gjøre det slik at ingen blir skadet, men det kunne jo blitt mye morro etterpå.

Det ville sikkert sør også applaudert, for han er jo ikke så glad i slike religiøse greier. Tror du vi kan bli enige om noe slikt?

Ja, ikke sant, en skikkelig smell under avguden så pukken hagler rundt ørene på disse kamelrytterne. Talibandittene var jo ikke snauere enn at de blåste buddaene i Afghanistan til rubbel, uten at sør fikk noe akutt moralsk anfall av den grunn.

La oss se det bli 1 - 1 til bortelaget. Bortesiger er jo snart i boks anyway.

Skrevet

Den har jeg mista for lengst, og det hele ble bekreftet med Briteny Spears;)

hehe - ja, og nå har Kahn-fyren fått de gamle plirende øya opp for hu andre syngeberta - hva fanken er det hun har som ikke jeg har MYE mer av! :)

Skrevet

Ja, ikke sant, en skikkelig smell under avguden så pukken hagler rundt ørene på disse kamelrytterne. Talibandittene var jo ikke snauere enn at de blåste buddaene i Afghanistan til rubbel, uten at sør fikk noe akutt moralsk anfall av den grunn.

La oss se det bli 1 - 1 til bortelaget. Bortesiger er jo snart i boks anyway.

Også avslutter vi med klippemoskeen....og det hele ut tap av menneskeliv.

Hurraaaahhhh...jeg vil ha fredsprisen...

Annonse

Skrevet

hehe - ja, og nå har Kahn-fyren fått de gamle plirende øya opp for hu andre syngeberta - hva fanken er det hun har som ikke jeg har MYE mer av! :)

Du har mye mere av det meste du Kakel, og jeg er sikker på at du syngere bedre også....:-D

Mannfolk ass!

Skrevet

Du har mye mere av det meste du Kakel, og jeg er sikker på at du syngere bedre også....:-D

Mannfolk ass!

hva fan mente du med det? :)

Skrevet

hva fan mente du med det? :)

..jeg mente selvfølgelig at du er mye søtere, penere, mer sexy, kvinnligere, flottere, feminin, formfull og lekrere enn hu Aguilera berta, og at du helt sikkert også synger mye bedre...!

Fornøyd nå? :-)

Skrevet

..jeg mente selvfølgelig at du er mye søtere, penere, mer sexy, kvinnligere, flottere, feminin, formfull og lekrere enn hu Aguilera berta, og at du helt sikkert også synger mye bedre...!

Fornøyd nå? :-)

Ja, det var vel det jeg trodde - du er jo alltid så generøs, vennlig, flink_til_å_lage_mat_aktig, sexy du så....:)

Skrevet

Også avslutter vi med klippemoskeen....og det hele ut tap av menneskeliv.

Hurraaaahhhh...jeg vil ha fredsprisen...

Vi bør kanskje lage noen miniatyrer av «herlighetene» som muhammedanerne kan kjøpe som nips til stuen eller entréen? Skal visst være en salgssuksess når det gjelder sfinxer i Egypt, for ikke å snakke om det skjeve tårn i...eh, fan i hælv..., PIZZA'N!

*beinflyr til steikovnen*

Skrevet

Ja, det var vel det jeg trodde - du er jo alltid så generøs, vennlig, flink_til_å_lage_mat_aktig, sexy du så....:)

Takk.....*rødme*.....!

Da er det ikke verdt å nevne at jeg har Findus fiskegrateng i ovnen akkurat nå.....

Skrevet

Takk.....*rødme*.....!

Da er det ikke verdt å nevne at jeg har Findus fiskegrateng i ovnen akkurat nå.....

jeg har slitt meg fra strengen mellom senga og komfyren - så jeg er på jobb jeg.

FISKEGRATENG ER DET BESTESTE JEG VET - og det er ikke tull.

med smelta smør - er det Fedon, tro? :)

Annonse

Skrevet

Høh! Plirer du lissom.

*raper og fiser og er helt mæ sjøl*

Skrevet

Vi bør kanskje lage noen miniatyrer av «herlighetene» som muhammedanerne kan kjøpe som nips til stuen eller entréen? Skal visst være en salgssuksess når det gjelder sfinxer i Egypt, for ikke å snakke om det skjeve tårn i...eh, fan i hælv..., PIZZA'N!

*beinflyr til steikovnen*

Lager du mat i smug???? jeg er snart ferdig - printe litt til.....pust, pes...

Skrevet

Det hjelper ikke at det er forbudt i Islam - når det likevel blir praktisert på denne måten. Det er mye som blir gordt i "Guds" navn - eller Allah el. Bare se på pastoren i Knutby. Det er TOLKNINGENE som er farlige, -ikke bøkene.

Det trodde jeg du og jeg var enige om - det siste du skrev skjønte jeg ikke.....FOR jeg tror at om kvinner hadde oppdratt de sønnene de fikk med sine selvvalgte menn, så hadde de ikke oppdratt dem til å bli som de som mener at man ikke skal velge selv....

Ja, men "den brune bermen" her kritiserer jo ikke tolkningene, men islam.

Skrevet

Ja, men "den brune bermen" her kritiserer jo ikke tolkningene, men islam.

De har kanskje ikke lest Koranen fra perm til perm, men hørt hvordan det tolkes da vettø. Tror du pastoren i Knutby har lest Bibelen?

Skrevet

De har kanskje ikke lest Koranen fra perm til perm, men hørt hvordan det tolkes da vettø. Tror du pastoren i Knutby har lest Bibelen?

Ja, selvsagt har han lest bibelen. Det hadde nok Martin Luther også ("pappen" til den norske kirke) og det er få som hatet jøder mer enn ham. En av grunnene til at jeg ikke tror på noe av det tullet.

Akkurat som du kan finne "det gladkristne budskap" i bibelen, så kan andre finne hat og lignende i den. Begge kan nok begrunne valgene like godt.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ja, selvsagt har han lest bibelen. Det hadde nok Martin Luther også ("pappen" til den norske kirke) og det er få som hatet jøder mer enn ham. En av grunnene til at jeg ikke tror på noe av det tullet.

Akkurat som du kan finne "det gladkristne budskap" i bibelen, så kan andre finne hat og lignende i den. Begge kan nok begrunne valgene like godt.

Med vennlig hilsen

Ja ,men da er vi jo enig da - både Kristendom og Islam er no' dritt! :-)

Skrevet

Lager du mat i smug???? jeg er snart ferdig - printe litt til.....pust, pes...

Plutt tok sykkærn og forsvant...lage mat?

*vifter vekk sotrøyk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...