Gå til innhold

Den nye voldtektsepedemien...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutt tok sykkærn og forsvant...lage mat?

*vifter vekk sotrøyk*

*lol* -ferdig jeg nå

BÆBUBÆBU

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

26

• Mr Kahn

24

• Kakel

23

• Grip

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*lol* -ferdig jeg nå

BÆBUBÆBU

Ta den tida du trenger, jeg sult'ække ihjel ved siden a brødboksen nei.

Skrevet

Ja ,men da er vi jo enig da - både Kristendom og Islam er no' dritt! :-)

Men Grips trakassering av "utlendinger" (som plutselig blir "nordmenn" når han misbruker dem for å få oss til å synes synd på dem) kan ikke berettiges med det.

Skrevet

Ta den tida du trenger, jeg sult'ække ihjel ved siden a brødboksen nei.

Da har du sikkert også oppdaget at vi ikke har noen brødboks *tar alt bokstavelig*

Skrevet

Da har du sikkert også oppdaget at vi ikke har noen brødboks *tar alt bokstavelig*

Har du kastet den?

*fres*

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Så si det da, ikke kritiser folk fordi de ikke behersker norsk skriftlig til din tilfredsstillelse. Er du elitist, der også?

Kjære Mr Kahn!

Tar du denne Larve`s meninger seriøst?

I de andre diskusjonene her så får man med seg at dette er et lite skrukketroll som ikke gjør annet enn å være idiot på tenåringsstadiet!

Jai vare otland, er jo nesten krenkende for enhver innvandrer i dette landet... og resten av oss innfødte også (om man skulle være så uheldig å ha samme rase som dette kreket da jeg mener h*n må være ene og alene om å ha dette merkelige syndromet)

Om du har fulgt med denne trådenhttp://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2130247

så skjønner du hvordan Sør har all rett til å rette på vedkommendes gramatikk og annet!

Fra en som var men er

Annonse

Skrevet

Kjære Mr Kahn!

Tar du denne Larve`s meninger seriøst?

I de andre diskusjonene her så får man med seg at dette er et lite skrukketroll som ikke gjør annet enn å være idiot på tenåringsstadiet!

Jai vare otland, er jo nesten krenkende for enhver innvandrer i dette landet... og resten av oss innfødte også (om man skulle være så uheldig å ha samme rase som dette kreket da jeg mener h*n må være ene og alene om å ha dette merkelige syndromet)

Om du har fulgt med denne trådenhttp://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2130247

så skjønner du hvordan Sør har all rett til å rette på vedkommendes gramatikk og annet!

Fra en som var men er

I den utstrekning jeg tar noen seriøst på DOL, så er i signaturen sør i bunnsjiktet.

Skrevet

han drev sikkert og vaska "shift"-tasten med min neglakkfjerner....

Jeg tror det er større sjanse for at vedkommende sniffet neglelakkfjerner! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Så du tror at Grip plutselig har "skiftet side" og nå ønsker et "fargerikt fellesskap", og innvandrerens beste?

Jeg har alltid ønsket innvandrernes beste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...