Kakel Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Plutt tok sykkærn og forsvant...lage mat? *vifter vekk sotrøyk* *lol* -ferdig jeg nå BÆBUBÆBU 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 *lol* -ferdig jeg nå BÆBUBÆBU Ta den tida du trenger, jeg sult'ække ihjel ved siden a brødboksen nei. 0 Siter
Sør Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Ja ,men da er vi jo enig da - både Kristendom og Islam er no' dritt! :-) Men Grips trakassering av "utlendinger" (som plutselig blir "nordmenn" når han misbruker dem for å få oss til å synes synd på dem) kan ikke berettiges med det. 0 Siter
Kakel Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Ta den tida du trenger, jeg sult'ække ihjel ved siden a brødboksen nei. Da har du sikkert også oppdaget at vi ikke har noen brødboks *tar alt bokstavelig* 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Da har du sikkert også oppdaget at vi ikke har noen brødboks *tar alt bokstavelig* Har du kastet den? *fres* 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Så si det da, ikke kritiser folk fordi de ikke behersker norsk skriftlig til din tilfredsstillelse. Er du elitist, der også? Kjære Mr Kahn! Tar du denne Larve`s meninger seriøst? I de andre diskusjonene her så får man med seg at dette er et lite skrukketroll som ikke gjør annet enn å være idiot på tenåringsstadiet! Jai vare otland, er jo nesten krenkende for enhver innvandrer i dette landet... og resten av oss innfødte også (om man skulle være så uheldig å ha samme rase som dette kreket da jeg mener h*n må være ene og alene om å ha dette merkelige syndromet) Om du har fulgt med denne trådenhttp://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2130247 så skjønner du hvordan Sør har all rett til å rette på vedkommendes gramatikk og annet! Fra en som var men er 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Kjære Mr Kahn! Tar du denne Larve`s meninger seriøst? I de andre diskusjonene her så får man med seg at dette er et lite skrukketroll som ikke gjør annet enn å være idiot på tenåringsstadiet! Jai vare otland, er jo nesten krenkende for enhver innvandrer i dette landet... og resten av oss innfødte også (om man skulle være så uheldig å ha samme rase som dette kreket da jeg mener h*n må være ene og alene om å ha dette merkelige syndromet) Om du har fulgt med denne trådenhttp://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2130247 så skjønner du hvordan Sør har all rett til å rette på vedkommendes gramatikk og annet! Fra en som var men er I den utstrekning jeg tar noen seriøst på DOL, så er i signaturen sør i bunnsjiktet. 0 Siter
Sør Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 han drev sikkert og vaska "shift"-tasten med min neglakkfjerner.... Jeg tror det er større sjanse for at vedkommende sniffet neglelakkfjerner! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Grip Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Skrevet 25. mai 2004 Så du tror at Grip plutselig har "skiftet side" og nå ønsker et "fargerikt fellesskap", og innvandrerens beste? Jeg har alltid ønsket innvandrernes beste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.