Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig forbanna på aetat nå. Snakka med saksbehandlern min på torsdag, og han sa at saken min skulle han ta opp i attføringsutvalget idag. Ringte idag til aetat for å høre hvordan det hadde gått. Men neida, han hadde fri i dag og i morgen.

Makan til somling! Bruker de så utrolig lang tid på å behandle en sak for å beholde sine egene jobber? Eller kanskje for å knekke en person så man til slutt gir opp? Eller kanskje de prøver å holde arbeidsledigheten oppe for inflasjonen's skyld?

Begynner å bli ganske så deprimert og paranoid her.

Hva i helsiken kan jeg gjøre for å få litt fortgang her? Ikke noe sa saksbehandlern'n.

*grrrr*

Noen som har noen gode råd? Tar alt med en takk!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...