Gå til innhold

Å så glad jeg er!!

Anbefalte innlegg

Bente831365380491
Skrevet

Har fått karakter på en eksamen som jeg trodde at jeg strøk på, og jeg fikk C!!!!!! Hurra!!!

Fortsetter under...

Gjest sonny&cher
Skrevet

Heldiggris!! Er du ferdig med eksamen? Jeg har 2 igjen. Er såååå lei av å lese!

Bente831365380491
Skrevet

Heldiggris!! Er du ferdig med eksamen? Jeg har 2 igjen. Er såååå lei av å lese!

Har 1 igjen. Den 2.juni. Skulle egentlig begynne å lese idag, men tror det blir imorgen istedet!!! Samfunnsvitenskapelig metode. Tror det skal gå greit...

Gjest Daisy
Skrevet

Så heldig! Gratulerer! Når hadde du den eksamenen siden du har fått resultatet allerede?

Bente831365380491
Skrevet

Så heldig! Gratulerer! Når hadde du den eksamenen siden du har fått resultatet allerede?

3.mai!

Gjest Daisy
Skrevet

3.mai!

Oj. Jeg hadde en innlevering 6.mai, da bør jo jeg få svar snart, men fristen er satt til 11.juni

Annonse

Skrevet

hva er C`? - samme som Godt eller 3 eller sånn? .)

laguna1365380434
Skrevet

Grattis!:-) Deilig å stå på eksamen, særlig når en har vært overbevist om at det gikk skeis!

Bente831365380491
Skrevet

Oj. Jeg hadde en innlevering 6.mai, da bør jo jeg få svar snart, men fristen er satt til 11.juni

Hos oss skal sensuren falle etter 3 uker på alle eksamener. Vet ikke hvordan det er med innleveringer, for vi har bare skoleeksamener.

Bente831365380491
Skrevet

hva er C`? - samme som Godt eller 3 eller sånn? .)

Vet ikke om det kan sammenlignes....Hvertfall, man står på karakterene A-E og stryker på F!

Gjest Daisy
Skrevet

Hos oss skal sensuren falle etter 3 uker på alle eksamener. Vet ikke hvordan det er med innleveringer, for vi har bare skoleeksamener.

3 uker? Ikke dårlig. Tror vi har 26 virkedager eller noe sånt. Det kan jo fort bli litt tid nå som det er så mange røde dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...