Gjest draupner Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Hva betyr lagstiftande och verkst¨allande funktioner. ( det skal være tødler over a`en, men jeg får ikke til å få prikkene rett over a 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 lagstiftande betyr vel lovgivende, skulle jeg tro. Verkställande: svenskene kaller en administrerende direktør for verkställande direktör. that's all I know! :-) 0 Siter
Gjest draupner Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 lagstiftande betyr vel lovgivende, skulle jeg tro. Verkställande: svenskene kaller en administrerende direktør for verkställande direktör. that's all I know! :-) takk 0 Siter
Kakel Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 takk Så kan jeg hjelpe deg med tødlene - du trykker tødler først og så a eller o - og VIPS! 0 Siter
Atene Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Lovgivende og utøvende. Dreier teksten seg om styringsformer for land ? Du har lovgivende, utøvende og dømmende funksjoner, og de skal være atskilt. 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Lovgivende og utøvende. Dreier teksten seg om styringsformer for land ? Du har lovgivende, utøvende og dømmende funksjoner, og de skal være atskilt. Det hørtes ikke usannsynlig ut, nei! :-) Men om de er atskilt eller ikke avhenger jo av vedkommende lands grunnlov, da! *S* Kan jo tenkes et komplett enevelde! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.