Gå til innhold

Kan du svensk?

Anbefalte innlegg

Gjest draupner
Skrevet

Hva betyr lagstiftande och verkst¨allande funktioner. ( det skal være tødler over a`en, men jeg får ikke til å få prikkene rett over a

Fortsetter under...

Skrevet

lagstiftande betyr vel lovgivende, skulle jeg tro.

Verkställande: svenskene kaller en administrerende direktør for verkställande direktör.

that's all I know! :-)

Gjest draupner
Skrevet

lagstiftande betyr vel lovgivende, skulle jeg tro.

Verkställande: svenskene kaller en administrerende direktør for verkställande direktör.

that's all I know! :-)

takk

Skrevet

takk

Så kan jeg hjelpe deg med tødlene - du trykker tødler først og så a eller o - og VIPS!

Skrevet

Lovgivende og utøvende.

Dreier teksten seg om styringsformer for land ? Du har lovgivende, utøvende og dømmende funksjoner, og de skal være atskilt.

Skrevet

Lovgivende og utøvende.

Dreier teksten seg om styringsformer for land ? Du har lovgivende, utøvende og dømmende funksjoner, og de skal være atskilt.

Det hørtes ikke usannsynlig ut, nei! :-)

Men om de er atskilt eller ikke avhenger jo av vedkommende lands grunnlov, da! *S* Kan jo tenkes et komplett enevelde!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...