Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Goebbles sa at alle løgner ble sanne, bare de ble gjentatt ofte nok. Propagandaen din har mye til felles med den Goebbles forfektet.

Han hatet også jøder.

Ja, som din propaganda om Israels "selvforsvar".

===

Du skriver: "Han hatet også jøder."

Akkurat som deg, med andre ord.

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

30

• Mr Kahn

20

• Kakel

7

• Grip

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, som din propaganda om Israels "selvforsvar".

===

Du skriver: "Han hatet også jøder."

Akkurat som deg, med andre ord.

Så den som forsvarer Israels rett til selvforsvar hater altså jøder...(?!?)

Si meg, er det noe i veien med deg som vi burde vite om?

Skrevet

:nemlig:

Det er forsøk på forsøk på å bortforklare dagens israelske statsterrorisme med hva som skjedde for 60 år siden.

Med vennlig hilsen

Næsj - han fortalte jo bare om ferien vi skal på! - Det er da ikke Israels skyld at vi vil til Frankrike!! *ler*

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det er forsøk på forsøk på å bortforklare dagens israelske statsterrorisme med hva som skjedde for 60 år siden.

Med vennlig hilsen

Joda - men dette skrev dere jo for flere måneder siden også(?)

Skrevet

Med vennlig hilsen

At jeg treffer ditt såre punkt her beviser bare at jeg har rett; den totalitære familien skal ikke kritiseres eller stilles spørsmålstegn ved.

Sovjet var ikke mange dagene gammel før Tsjekaen (KGBs forløper) ble satt i system under Felix Drezinskij, 20. desember 1917. Tsjekaen gjennomførte sin terror med røde og svarte kapper og symboler. «Revolusjonen» spiste sine egne. Millioner på millioner av mennesker måtte i konsentrasjonsleire for at systemet skulle overleve. Et uhyggelig system, som i all sin likhet med Hitler og Mussolini framstår som ren ondskap.

Det er ikke for ingenting at gamle nettverk nesten tørket inn over gamle skjeletter av Stalin. En så nytteverdien av å få tilstrekkelig avstand til Berlinmurens fall. I skolesystemet er det ingen integritet igjen knyttet til den utrettelige kampen for frihet. Avstanden til krigen og det totalitære helsvarte mørket er for lang i tid og rom. Kunnskapsnivået er lavt og likegyldigheten like stor som historieløsheten. Så relanseres Stalin i et nytt årtusen. Igjen bak fredsmaskene. Hybrider som Saddam Hussein og Yassir Arafat er passelige skuebrød for å omdefinere terrorismen som politisk fenomen. Den er nemlig alltid en metode for å fremme totalitære krefters makt, og også for å konsolidere denne makten.

Derfor frykter og hater dere det frie individet og det frie ordet, for dette er et våpen som kan rive grunnlaget for makten og kontrollen vekk under beina på dere.

Skrevet

Næsj - han fortalte jo bare om ferien vi skal på! - Det er da ikke Israels skyld at vi vil til Frankrike!! *ler*

Nei, men man misbruker minnet av 6 millioner døde jøder (og andre) til å "bortforklare" israelsk statsterrorisme.

Og det er genuint jødehat.

Annonse

Skrevet

Ja, han starter "de samme" trådene hver gang Israel begår enda en udåd. Det er et forsøk på å flytte fokus fra hva som foregår i de ulovlig okkuperte områdene.

Med vennlig hilsen

Skrevet

jeg savner i grunnen en skikkelig krangel om omskjæring eller hull i ører, eller røyking, eller jenter som går med for korte skjørter slik at de blir voldtatt av det, jeg!

Skrevet

At jeg treffer ditt såre punkt her beviser bare at jeg har rett; den totalitære familien skal ikke kritiseres eller stilles spørsmålstegn ved.

Sovjet var ikke mange dagene gammel før Tsjekaen (KGBs forløper) ble satt i system under Felix Drezinskij, 20. desember 1917. Tsjekaen gjennomførte sin terror med røde og svarte kapper og symboler. «Revolusjonen» spiste sine egne. Millioner på millioner av mennesker måtte i konsentrasjonsleire for at systemet skulle overleve. Et uhyggelig system, som i all sin likhet med Hitler og Mussolini framstår som ren ondskap.

Det er ikke for ingenting at gamle nettverk nesten tørket inn over gamle skjeletter av Stalin. En så nytteverdien av å få tilstrekkelig avstand til Berlinmurens fall. I skolesystemet er det ingen integritet igjen knyttet til den utrettelige kampen for frihet. Avstanden til krigen og det totalitære helsvarte mørket er for lang i tid og rom. Kunnskapsnivået er lavt og likegyldigheten like stor som historieløsheten. Så relanseres Stalin i et nytt årtusen. Igjen bak fredsmaskene. Hybrider som Saddam Hussein og Yassir Arafat er passelige skuebrød for å omdefinere terrorismen som politisk fenomen. Den er nemlig alltid en metode for å fremme totalitære krefters makt, og også for å konsolidere denne makten.

Derfor frykter og hater dere det frie individet og det frie ordet, for dette er et våpen som kan rive grunnlaget for makten og kontrollen vekk under beina på dere.

Igjen mer preik for å unngå fokus på israelsk statsterrorisme.

Skrevet

Nei, men man misbruker minnet av 6 millioner døde jøder (og andre) til å "bortforklare" israelsk statsterrorisme.

Og det er genuint jødehat.

DET er det veldig delte meninger om - historien henger da litt mer sammen enn det du prøver å fremstille.

Skrevet

Så den som forsvarer Israels rett til selvforsvar hater altså jøder...(?!?)

Si meg, er det noe i veien med deg som vi burde vite om?

Goebbelsk løgn om "selvforsvar". Det er ikke selvforsvar, men ulovlig okkupasjon, å okkupere andre folks landområder.

Skrevet

Igjen mer preik for å unngå fokus på israelsk statsterrorisme.

Bli voksen,

Skrevet

DET er det veldig delte meninger om - historien henger da litt mer sammen enn det du prøver å fremstille.

Det finnes ikke EN ENESTE nasjon i verden (demokratisk eller ei) som ikke mener at palestinerne skal ha sin egen stat.

Det var ikke en eneste nasjon som motsatte seg FNs fordømmelse av den israelske statsterrorismen som drepte mange mennesker i Gaza.

INTET av det som skjedde for 60 år siden kan berettige noe som helst av Israels ulovlige okkupasjon av naboenes landområder.

Med vennlig hilsen

Annonse

Skrevet

Goebbelsk løgn om "selvforsvar". Det er ikke selvforsvar, men ulovlig okkupasjon, å okkupere andre folks landområder.

Niks, okkupasjonen er ikke folkerettstridig så lenge araberne ikke er villig til å implementere FNs res. 242. Dessuten er ikke grensene fra verken 1948 eller 1967 ratifisert, grunnet at araberne gikk til krig fremfor å akseptere delingsmodellen.

Dermed går hele teorien din i dass.

Skrevet

Bli voksen,

Slutt å bortforklare israelsk statsterrorisme i 2004 med hva som skjedde for 60 år siden.

Skrevet

Niks, okkupasjonen er ikke folkerettstridig så lenge araberne ikke er villig til å implementere FNs res. 242. Dessuten er ikke grensene fra verken 1948 eller 1967 ratifisert, grunnet at araberne gikk til krig fremfor å akseptere delingsmodellen.

Dermed går hele teorien din i dass.

Vås! Det er opplest og vedtatt av FN, og det vet du godt.

Skrevet

Slutt å bortforklare israelsk statsterrorisme i 2004 med hva som skjedde for 60 år siden.

Det blir liksom så «ute» når en ser den hjelpeløse retorikken din. Du er og blir en smågutt i slike diskusjoner, nettopp fordi du ikke klarer å mønstre et snev av objektivitet.

Skrevet

Det blir liksom så «ute» når en ser den hjelpeløse retorikken din. Du er og blir en smågutt i slike diskusjoner, nettopp fordi du ikke klarer å mønstre et snev av objektivitet.

Igjen "diskuterer" du "Sør",

istedet for sak.

Skrevet

Vås! Det er opplest og vedtatt av FN, og det vet du godt.

Nei, det er ikke det. Vis meg i så fall teksten. Hvilken resolusjon har erstatet 242 og 338? Alt sammen er rådgivende resolusjoner som araberne driter en lang marsj i.

Du også, åpenbart.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

jeg savner i grunnen en skikkelig krangel om omskjæring eller hull i ører, eller røyking, eller jenter som går med for korte skjørter slik at de blir voldtatt av det, jeg!

Fydda - jeg prøver å være høflig ovenfor damer, for du er vel dame?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...