Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det er ikke det. Vis meg i så fall teksten. Hvilken resolusjon har erstatet 242 og 338? Alt sammen er rådgivende resolusjoner som araberne driter en lang marsj i.

Du også, åpenbart.

Du kan lyve og dikte opp så mye du bare orker. Det er ikke en eneste nasjon som er enig med din fantasitolkning.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

30

• Mr Kahn

20

• Kakel

7

• Grip

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Igjen "diskuterer" du "Sør",

istedet for sak.

In your dreams.

Skrevet

In your dreams.

Nettopp. Du har ingen sak, så du må diskutere Sør.

Skrevet

Du kan lyve og dikte opp så mye du bare orker. Det er ikke en eneste nasjon som er enig med din fantasitolkning.

Det spiller ingen rolle hvem som er enig med meg, hovedsaken er at din side ikke verken kan eller vil vinne over Israel. Jeg er bare den aller minste bukken Bruse som tripper på brua di, før eller senere vil det tvinge seg frem en konfrontasjon som igjen tvinger folk til å velge side.

Du har allerede valgt side, og den siden vil garantert gå under. Det totale fraværet av politisk, religiøs eller individuell frihet i dine kretser vil enten starte en forråtnelsesprosess innenfra, eller dere vil bli ledet i passgang til skammekroken sammen med nazistene.

Heldigvis er ikke alle like envise som deg.

Skrevet

Fydda - jeg prøver å være høflig ovenfor damer, for du er vel dame?

ja, innimellom :)

Skrevet

Nettopp. Du har ingen sak, så du må diskutere Sør.

Kan du begrunne dine påstander historisk? Tør du gå inn på de politisk-historiske kontekstene i Midtøsten fra 1947 og frem til i dag? Eller løper du bare unna ubehagelighetene sånn som du pleier?

Skrevet

Det spiller ingen rolle hvem som er enig med meg, hovedsaken er at din side ikke verken kan eller vil vinne over Israel. Jeg er bare den aller minste bukken Bruse som tripper på brua di, før eller senere vil det tvinge seg frem en konfrontasjon som igjen tvinger folk til å velge side.

Du har allerede valgt side, og den siden vil garantert gå under. Det totale fraværet av politisk, religiøs eller individuell frihet i dine kretser vil enten starte en forråtnelsesprosess innenfra, eller dere vil bli ledet i passgang til skammekroken sammen med nazistene.

Heldigvis er ikke alle like envise som deg.

Fortsett gjerne med å dumme deg ut.

Skrevet

Det finnes ikke EN ENESTE nasjon i verden (demokratisk eller ei) som ikke mener at palestinerne skal ha sin egen stat.

Det var ikke en eneste nasjon som motsatte seg FNs fordømmelse av den israelske statsterrorismen som drepte mange mennesker i Gaza.

INTET av det som skjedde for 60 år siden kan berettige noe som helst av Israels ulovlige okkupasjon av naboenes landområder.

Med vennlig hilsen

Faktisk var det palestina-araberne som selv sa NEI!!!!!! til en egen stat i 1948, og gikk direkte til krig mot Israel. Fem arabiske arméer, Libanon, Egypt, Jordan, Syria og Irak valgte heller å gjøre et forsøk på å utslette den nyopprettede jødestaten allerede i fødselen, men de mislykkes og laget isteden et flykningproblem som har vart like opp til våre dager.

Benekter du dette?

Benekter du at Jordan okkuperte Judea og Samaria (Vestbredden) mellom 1948 og 1967? Påstår du at det ble gjort noe forsøk på å opprette en palestinsk stat mens Jordan okkuperte denne landsdelen?

Klarer du å komme med en eneste troverdig forklaring på noen av de spørsmålene jeg har stilt deg de siste månedene?

Skrevet

Fortsett gjerne med å dumme deg ut.

Nah, prøv heller å svare på de spørsmålene jeg stiller deg, du, så har du mer enn nok med det.

Skrevet

Ditt vås om nazisme er like idiotisk som å påstå at alle kristne er nazister.

Var ikke det din påstand engang i tiden da?

Skrevet

Kan du begrunne dine påstander historisk? Tør du gå inn på de politisk-historiske kontekstene i Midtøsten fra 1947 og frem til i dag? Eller løper du bare unna ubehagelighetene sånn som du pleier?

Man behøver ikke gå tilbake til 1947 engang. Man kan faktisk se at Israel bedriver statsterrorisme i 2004 - totalt uavhengig av hva andre har eller ikke har gjort de siste 5000 årene.

Skrevet

Faktisk var det palestina-araberne som selv sa NEI!!!!!! til en egen stat i 1948, og gikk direkte til krig mot Israel. Fem arabiske arméer, Libanon, Egypt, Jordan, Syria og Irak valgte heller å gjøre et forsøk på å utslette den nyopprettede jødestaten allerede i fødselen, men de mislykkes og laget isteden et flykningproblem som har vart like opp til våre dager.

Benekter du dette?

Benekter du at Jordan okkuperte Judea og Samaria (Vestbredden) mellom 1948 og 1967? Påstår du at det ble gjort noe forsøk på å opprette en palestinsk stat mens Jordan okkuperte denne landsdelen?

Klarer du å komme med en eneste troverdig forklaring på noen av de spørsmålene jeg har stilt deg de siste månedene?

Du spammer.

Skrevet

Nah, prøv heller å svare på de spørsmålene jeg stiller deg, du, så har du mer enn nok med det.

Dine "spørsmål" har ingen relevans i 2004, men er kun forsøk på å flytte fokus fra israelsk statsterrorisme.

Skrevet

Var ikke det din påstand engang i tiden da?

Nei.

Jeg har påpekt at nazisme er et kristent fenomen (dvs. det har oppstått blant kristne), og videre at selv om noen kristne er nazister, så er åpenbart ikke alle kristne nazister (kun et lite mindretall).

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

ja, innimellom :)

Jeg er bare gutt jeg;-)

Skrevet

Jeg er bare gutt jeg;-)

Så delig da! :) jeg er jentunge, madam, kjerring og ku, jeg! :)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Så delig da! :) jeg er jentunge, madam, kjerring og ku, jeg! :)

Ok, da er det ihvertfall klart at du er en hunn;-)

Skrevet

Nei.

Jeg har påpekt at nazisme er et kristent fenomen (dvs. det har oppstått blant kristne), og videre at selv om noen kristne er nazister, så er åpenbart ikke alle kristne nazister (kun et lite mindretall).

...i innboksen! Under andre omstendigheter ville det vært en nedtur. Ikke svarer du, ikke diskuterer du, ikke resonnerer du, kun den samme instuderte leksa.

Og her løper du fra dine egne påstander så en knapt ser rævva på deg for bare hæler. Trøttandes.

Skrevet

...i innboksen! Under andre omstendigheter ville det vært en nedtur. Ikke svarer du, ikke diskuterer du, ikke resonnerer du, kun den samme instuderte leksa.

Og her løper du fra dine egne påstander så en knapt ser rævva på deg for bare hæler. Trøttandes.

*gjesp*

Som vanlig evner du ikke å diskutere sak.

Skrevet

*gjesp*

Som vanlig evner du ikke å diskutere sak.

Nei, dine «saker» ligger på et nivå jeg ikke ønsker å senke meg ned på. Du vet, jeg unngår å diskutere med idioter, de trekker en bare ned på sitt eget nivå og slår deg med sin erfaring.

Når din oppfatning av «sak» knapt strekker seg over fire linjer med sør-pugg som jeg kan utenat, da gidder jeg pokkern ikke. Skal jeg møte tullinger, så kan det like gjerne bli et annet sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...