Gå til innhold

Er det lov å slå ned naboen?

Anbefalte innlegg

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Nå sliter jeg!

Er sinna og forbanna... i hele går sto stereoen på full guff, en eller annen jævli shangrila cd, det plinger og plonger i store flommer og det klikker snart for meg!

Nå fortsetter dette vesenet og spille, dag ut og dag inn, og her sitter jeg med hjemmeeksamen og prøver å konse masse!!!

Nå har jeg mistet en dags konsentrasjon og det viser seg at jeg kommer også til å miste denne! Og da har jeg bare to dager igjen!

Hun vet jeg skal ha eksamen, og jeg har bedt henne dempe seg en av to onder, enten på dagtid, eller på kvelden... en eller annen gang må man kunne jobbe, og natten ja da spiller hun jaggu meg da og!

Om dette fortsetter så er hun nedslått i løpet av dagen, og jeg mener jeg har min fulle rett... da hun er et oppstanasigt lite menneske med evne til å se kun seg selv og ingen andre...

Sorry måtte bare få det ut, i all eksamensfrustrasjonene...

serendipity
Skrevet

Slå a`ned!!! Eller gå på biblioteket for å lese :-)

...men det er jo for ille å bli "drevet" fra sitt eget hjem...

Gjest Grumpy
Skrevet

klag til styret/huseier eller hvem det nå er som har makta der du bor. Enkelte tror de er alene i verden...

Gjest fytti
Skrevet

Kutt strømledningen hennes.

Slå henne ned du!

Kom med kjevla di og dæng den i hue på`a.

Hun fortjener ikke annet!

Gjest pekka
Skrevet

Du har bare to dager igjen å lese... Jeg ville tryglet en venninne om å låne stua et par dager. Når så eksamen er overstått tar du fatt i uvesenet som plager deg.Gjett om min hevn ville vært søt..... Du må bruke kreftene til eksamen nå. Grusomt at man ikke kan få ro i sitt eget hjem!!

Lykke til

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Slå henne ned du!

Kom med kjevla di og dæng den i hue på`a.

Hun fortjener ikke annet!

Se så nå er a stille:)

Min fortjeneste, og jeg slo ikke engang:( selv om at jeg hadde lyst!

Hun ble sur som ei burugle men det driter jeg i, sa at hun måtte bestemme seg for når hun skulle bråke (dag eller kveld), og da gi beskjed til meg, slik at jeg kunne få noen minutters lesing innimellom...

Da brøt hun ut, "det er ikke like hyggelig å våkne kl 8 om morgenen til tekno heller" Nei det syntes ikke jeg heller sa jeg, da det ikke er meg som spiller! Hehe.. hun trodde det hun, at JEG spiller tenko kl 8 om morningen!

Rammstein kan jeg sette på sa jeg MEN IKKE tekno;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...