Gå til innhold

hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

Gjest joda jeg prøver
Skrevet

Jeg er 20, han 23, har vært sammen i 2 år. Etter bare et par månder begynte han å snakke om å flytte sammen, men det var for tidlig og for upraktisk for meg. Forholdet har vært gjennom mye etter dette, men vi holder nå sammen enda, og jeg vil ikke kalle det direkte dårlig. Noen ganger bra andre ganger ikke så bra, men det er vel normalt..

Nå har det blitt slik at jeg må flytte hjemmifra, han vil bo der han bor nå, det er knøttlite og ikke plass til alle tingene mine. Han leiger en liten leilighet uten soverom så vi sover i stuen og tørker klær på kjøkkenet!! Jeg er hos han hele tiden, men det er ikke plass til at jeg flytter inn..

Det ser altså ut som om jeg må flytte for meg selv, det skremmer meg, tror ikke det vil være bra for forholdet. Hva tror dere, er det begynnelsen på slutten når vi bor i hvær vår leilighet?

Fortsetter under...

Gjest elisabeth
Skrevet

Opp til dere selv. Bedre å bo for seg selv enn å bå på hybelleilighet(som det heter) som er ment for 1 pers.

Gjest mallet
Skrevet

Tro meg, en ettromsleilighet er virkelig drepen for et forhold. Det er nok større sjanse for at forholdet overlever hvis du flytter i leilighet for deg selv enn om du flytter inn hos ham.

Skrevet

Hvorfor ikke prøve å finne en større leilighet (der det er god plass til dere begge), som dere kan leie sammen og dele husleien? Hvis du nå ønsker å bo sammen med han da?!?!

Hvis han virkelig ønsker å bo sammen med deg, så er han vel ikke så fastgrodd på den lille hybelen sin at han ikke kan flytte til en større leilighet (kanskje i samme nabolag) sammen med deg?!

Dere finner vel ut av det etterhvert :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...