Gå til innhold

Stjernetegn

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Ok.. Daisy høres ut som jentenick, men jeg spør likevel ;) Her står nemlig om ham og henne hver for seg.

Er jente. Født i 1982.

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lucretia

6

• cecily

5

• sjakktrekk

3

• serendipity

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest soldier
Skrevet

Kan du stille et komplett for meg? Hvis jeg forteller deg når og hvor jeg er født?

Eller er det veldig tidkrevende?

*smiiiil*

Svært, svært tidkrevende...jeg har fått stilt mitt hos en astrolog. Det kostet kr 800,-.

Søk på nettet etter horoscope eller astrology, så finner du nettbaserte tjenester. Men de er ikke så veldig gode.

Gjest skalinka
Skrevet

Da spør jeg deg, som jeg spurte Daisy... Han eller hun?

Jeg er jente..

Gjest soldier
Skrevet

Hvordan kan man da greie å stille et nøyaktig horoskop? Om alle disse tingen virker inn?

Det er ganske så komplisert, og tidkrevende, å stille et horoskop.

Arveanleggene fanges ikke opp i horoskopet, bare så du ikke går rundt og tror det. Ofte er det de som utgjør den lille forskjellen to personer født samme tidspunkt og sted, har.

Skrevet

Er jente. Født i 1982.

Hun er en vidunderlig venn å ha, hun har også en voldsom stolthet og biter alltid i den gode siden av eplet. For henne er klærne viktige, og hun bruker mye penger på sitt utseende.

Selv om hun har et sterkt seksuelt behov, må hun ha det komfortabelt og ukomplisert; hun bryr seg ikke om baksetet i en bil eller på kino. Den urokkelige tillit hun har, synes altfor ofte å bli vist til feil person, hvilket gjør at hun får unødig kjærlighetssorg. Som regel opplever hun brutte forlovelser, seperasjoner og skilsmisse. Hennes dømmekraft blir for lett blendet av godt utseende, og hennes ønske om komfort kan sette henne på tanken om å gifte seg for pengenes skyld. Skulle hun finne på å gjøre det går det nesten helt sikkert galt, for denne kvinnen har dype følelser og behov for konstant kjærlighet for å kunne være godtavbalansert.

Gjest skalinka
Skrevet

Det er ganske så komplisert, og tidkrevende, å stille et horoskop.

Arveanleggene fanges ikke opp i horoskopet, bare så du ikke går rundt og tror det. Ofte er det de som utgjør den lille forskjellen to personer født samme tidspunkt og sted, har.

Så klart det er arveanleggene som avgjør det.. hehe.. latterlig å mene noe annet da...

Annonse

Gjest BJØRNE
Skrevet

Hun er en vidunderlig venn å ha, hun har også en voldsom stolthet og biter alltid i den gode siden av eplet. For henne er klærne viktige, og hun bruker mye penger på sitt utseende.

Selv om hun har et sterkt seksuelt behov, må hun ha det komfortabelt og ukomplisert; hun bryr seg ikke om baksetet i en bil eller på kino. Den urokkelige tillit hun har, synes altfor ofte å bli vist til feil person, hvilket gjør at hun får unødig kjærlighetssorg. Som regel opplever hun brutte forlovelser, seperasjoner og skilsmisse. Hennes dømmekraft blir for lett blendet av godt utseende, og hennes ønske om komfort kan sette henne på tanken om å gifte seg for pengenes skyld. Skulle hun finne på å gjøre det går det nesten helt sikkert galt, for denne kvinnen har dype følelser og behov for konstant kjærlighet for å kunne være godtavbalansert.

NÅ, "light-astrologen" er ute ser jeg...??

Det er slike som deg, som svekker astrologiens troverdighet.

Skrevet

Jeg er jente..

Denne kvinnen utviser gjerne stor dyktighet i håndarbeid, og finner gjerne bruk for de merkeligste ting. Vanligvis blir hun ansett for å være oppfinnsom. Hun har sans for pene, enkle klær som nesten grenser mot en puritansk stil. Hun er intelligent og kritisk overfor seg selv og andre. Dette er ingen typisk hjemmehustru, for karrieren er viktig og nyttig. Det ville være skadelig og uutholdelig for henne om hun skulle tilbringe hele dagen i hjemmet. Skjønt hun elsker sine barn og tar seg godt av dem, er de ikke hele hennes liv; hun har behov for mer for å stimulere sin intelligens. Ønsket om å tjene og pleie andre, fører mange av denne typen inn i medisinske yrker.

Denne kvinnens mer tilpasningsvillige venner kan kalle henne prippen, for hun har en meget høy moral. På andre kan det virke som om hun er trangsynt og har helt faste oppfatninger om hva som seksuelt sett er rett eller galt.

Gjest Daisy
Skrevet

Svært, svært tidkrevende...jeg har fått stilt mitt hos en astrolog. Det kostet kr 800,-.

Søk på nettet etter horoscope eller astrology, så finner du nettbaserte tjenester. Men de er ikke så veldig gode.

Oj, ja. 800,-

Finnes det bare engelske nettsteder?

Gjest soldier
Skrevet

Så klart det er arveanleggene som avgjør det.. hehe.. latterlig å mene noe annet da...

Arveanlegg er bare EN DEL av et menneskes personlighet.

Det er latterlig å hevde noe annet.

Hvorfor er du nysgjerrig på noe du ikke tror på?

Gjest skalinka
Skrevet

Denne kvinnen utviser gjerne stor dyktighet i håndarbeid, og finner gjerne bruk for de merkeligste ting. Vanligvis blir hun ansett for å være oppfinnsom. Hun har sans for pene, enkle klær som nesten grenser mot en puritansk stil. Hun er intelligent og kritisk overfor seg selv og andre. Dette er ingen typisk hjemmehustru, for karrieren er viktig og nyttig. Det ville være skadelig og uutholdelig for henne om hun skulle tilbringe hele dagen i hjemmet. Skjønt hun elsker sine barn og tar seg godt av dem, er de ikke hele hennes liv; hun har behov for mer for å stimulere sin intelligens. Ønsket om å tjene og pleie andre, fører mange av denne typen inn i medisinske yrker.

Denne kvinnens mer tilpasningsvillige venner kan kalle henne prippen, for hun har en meget høy moral. På andre kan det virke som om hun er trangsynt og har helt faste oppfatninger om hva som seksuelt sett er rett eller galt.

hmm.. jeg må nok være født i feil stjernetegn.. *ler*

Det der hørtes ikke mye ut som meg, noen få ting såklart, men ikke i sammendrag nei..

Gjest skalinka
Skrevet

Arveanlegg er bare EN DEL av et menneskes personlighet.

Det er latterlig å hevde noe annet.

Hvorfor er du nysgjerrig på noe du ikke tror på?

Jeg er nysgjerrig på hva som gjør at mennesker som en skulle tro hadde fått utdelt ca samme intelligens kan være så ulike, og at noen faktisk går hen og tror på sånne ting, og ting som religion.

Vet du mye om gener og miljøfaktorer? Du mener at stjerner påvirker oss mer enn de jeg sa?

Gjest Daisy
Skrevet

Tusen takk skal du ha.

Behov for konstant kjærlighet, ja den har du rett i. Og mye annet selvsagt ;o)

Annonse

Gjest soldier
Skrevet

Oj, ja. 800,-

Finnes det bare engelske nettsteder?

Det finns muligens noen danske, også. Selv har jeg skaffet meg en CD. Som jeg fikk noensteds fra. Husker ikke hvorfra.

Gjest soldier
Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hva som gjør at mennesker som en skulle tro hadde fått utdelt ca samme intelligens kan være så ulike, og at noen faktisk går hen og tror på sånne ting, og ting som religion.

Vet du mye om gener og miljøfaktorer? Du mener at stjerner påvirker oss mer enn de jeg sa?

Et spørsmål: Tror du på at Månen påvirker fenomener på jorden, f eks tidevannet?

Gjest neofix
Skrevet

Et spørsmål: Tror du på at Månen påvirker fenomener på jorden, f eks tidevannet?

Har ikke lest hele tråden - men....

Det der har ikke noe med tro å gjøre. Månen påvirker tidevannet. Det er vitenskapelig korrekt - handler ikke om tro og tvil.

Gjest skalinka
Skrevet

Det harmed gravitasjon å gjøre det. Mener du at gravitasjon påvirker personligheten vår?

Fordi hjernen blir dratt litt i da eller? hehe

Skrevet

NÅ, "light-astrologen" er ute ser jeg...??

Det er slike som deg, som svekker astrologiens troverdighet.

Jeg bare siterer boka mi jeg, som jeg har gjort klart allerede. De ba meg skrive mer, og jeg gjorde det.

Gjest soldier
Skrevet

Hvorfor driver du og roter sammen religion med astrologi??

Jeg vet så mye om gener og miljøfaktorer, at DE ER MED og former et menneskes personlighet, men bare til en viss grad.

Gjest skalinka
Skrevet

Hvorfor driver du og roter sammen religion med astrologi??

Jeg vet så mye om gener og miljøfaktorer, at DE ER MED og former et menneskes personlighet, men bare til en viss grad.

Fordi det er liksom ike utrolig å tro på begge deler, og fordi begge deler tros blindt på uten noen vitenskapelig forklaring.

Bare det at du mener at genene bare såvidt virker inn på hvordan et menneske blir er nesten skremmende. Akkurat som vi formes stort sett av stjernene liksom?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...