k3rm0r Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 når eg tar opp armene når eg står. ved bruk av skulderen, og slipper ned igjen kjenner eg et støt der triceps sitter. noen som vet hva det kan være?. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hva mener du med: "når du tar opp armen og slipper de ned" Er det under trening? Vekter? Eller bare løfter armene og lar de falle? Siste alt. ville jeg tenkt på om du har stive muskler som reagerer på bevegelsene. Hvis under trening ville jeg sjekket om bevegelsene gjøres riktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k3rm0r Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Hva mener du med: "når du tar opp armen og slipper de ned" Er det under trening? Vekter? Eller bare løfter armene og lar de falle? Siste alt. ville jeg tenkt på om du har stive muskler som reagerer på bevegelsene. Hvis under trening ville jeg sjekket om bevegelsene gjøres riktig. er vist eg løfter armene og lar dem falle. hadde et stygt fall på snowboard for 1 år+ siden, som eg strekte endel muskler i rygg og nakke, kan være av det :S? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 er vist eg løfter armene og lar dem falle. hadde et stygt fall på snowboard for 1 år+ siden, som eg strekte endel muskler i rygg og nakke, kan være av det :S? Ja det kan det. Få hevisning til fysioteraput for å få løst opp spenninger. Der får du også øvelser du selv gjør for å både løse opp og styrke musklene. Eller gå til kiropraktor/naprapat eller lignende.. Koster endel men raskt time og skal visst hjelpe mye! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.