Gjest svakogslapp Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 jeg har lyst til å bli litt sterkere i armene og kanskje få litt synlige muskler..eller bare slik at de blir litt fastere.jeg har noen ganske lette vekter hjemme,har begynnt å ta ca.30*3 3-4 ganger i uka.men så hørte jeg netopp at for å få noe rasultat ut av det skulle man bruke så tunge vekter at du bare greide rundt 12 repetisjoner.stemmer dette?er det ingen vits i de vektene jeg har? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stemmer det Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ja,det stemmer det. Du skal ta så tunge vekter du greier å løfte 10 eller 12 ganger, og gradvis øke når du merker at du kan løfte mer. Slik får du definerte muskler og blir samtidig sterkere. Jeg begynte med 6kg*12 og er nå oppe i 10kg*12... lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jo, det er en vits. Men med så mange repetisjoner og hyppighet, blir det noe mange ikke vil kalle "styrketrening". Få deg tyngre vekter, og tren hele kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ja,det stemmer det. Du skal ta så tunge vekter du greier å løfte 10 eller 12 ganger, og gradvis øke når du merker at du kan løfte mer. Slik får du definerte muskler og blir samtidig sterkere. Jeg begynte med 6kg*12 og er nå oppe i 10kg*12... lykke til Det stemmer selvfølgelig IKKE at den slags trening "ikke er noen vits". ALL trening er "noen vits", men man må tilpasse treningen til resultatene man ønsker å oppnå. ".........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.