Gå til innhold

trene armene

Gjest svakogslapp

Anbefalte innlegg

Gjest svakogslapp

jeg har lyst til å bli litt sterkere i armene og kanskje få litt synlige muskler..eller bare slik at de blir litt fastere.jeg har noen ganske lette vekter hjemme,har begynnt å ta ca.30*3 3-4 ganger i uka.men så hørte jeg netopp at for å få noe rasultat ut av det skulle man bruke så tunge vekter at du bare greide rundt 12 repetisjoner.stemmer dette?er det ingen vits i de vektene jeg har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest stemmer det

Ja,det stemmer det. Du skal ta så tunge vekter du greier å løfte 10 eller 12 ganger, og gradvis øke når du merker at du kan løfte mer. Slik får du definerte muskler og blir samtidig sterkere. Jeg begynte med 6kg*12 og er nå oppe i 10kg*12...

lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Papp

Jo, det er en vits. Men med så mange repetisjoner og hyppighet, blir det noe mange ikke vil kalle "styrketrening". Få deg tyngre vekter, og tren hele kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det stemmer det. Du skal ta så tunge vekter du greier å løfte 10 eller 12 ganger, og gradvis øke når du merker at du kan løfte mer. Slik får du definerte muskler og blir samtidig sterkere. Jeg begynte med 6kg*12 og er nå oppe i 10kg*12...

lykke til ;)

Det stemmer selvfølgelig IKKE at den slags trening "ikke er noen vits". ALL trening er "noen vits", men man må tilpasse treningen til resultatene man ønsker å oppnå.

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...