Gå til innhold

hvordan bli kvitt plager med sener og ledd


byggern

Anbefalte innlegg

30 er du, ikke 28-29... var bare det at du så ikke ut til å være en dag eldre enn det, så feilen bør være godtatt :)

Hehe jeg høres ikke lite slesk ut når jeg først setter igang nei :)

;-)

Det er greit det, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heter det proteintilskuddet. Det er visstnok gjort noe forskning på det i forbindelse med rehabilitering etter ortopediske operasjoner (Nederland). Heijden Sport i Lillestrøm, Akershus, har sikkert mer å fortelle for spesielt interesserte!

Sier meg enig med det birdie skriver.

Når det gjelder kollagene proteiner finnes dette i gelatin. Gelatin er produsert fra bein eller svineskinn og inneholder stort sett kollagene proteiner. Med tanke på muskelbygging, derimot, ville jeg nok spedd på med andre proteiner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Byggern

Sier meg enig med det birdie skriver.

Når det gjelder kollagene proteiner finnes dette i gelatin. Gelatin er produsert fra bein eller svineskinn og inneholder stort sett kollagene proteiner. Med tanke på muskelbygging, derimot, ville jeg nok spedd på med andre proteiner også.

Der jeg jobber selger vi Twinlab og Multipower.så jeg har følgelig benyttet meg av,Gelenkplan,joint-fuel,osv. i lengere tid.men det virker ikke noe forbedrende på meg !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...