Gå til innhold

du e idret's lege sant?!

guggsen

Anbefalte innlegg

hei hei, eg er ei jente som spiller handball å eg har veldig lett for å få sting under oppvarming å ikkje jennom trening, eg har også lett for å få vont noe eg puster under trening og eller's nor eg sykkler f.ekx . ka syntes du eg bør gjøre med det?ka kan eg gjøre men det så det ikke skjer så ofte P.S. vil hindre smerten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viss det er vanelig oppvarming med jogging. kan stramme magemusklene mens du jogger. det forhindrer litt av smertene, du vil også trene magemuskler da. men husk at du bruker mye energi på det og du vil da bli sliten mye fortere. godt tips: spis ALDRI rett før du går på trening. et godt måltid 2 1\2 før trening er lurt, frukt er ikke lurt å spise før trening,(untatt bananer). frukt inneholder mye stivelse, og det er en av tingene som gjør at du får sting.har drevet mye med håndball selv. ps jeg er ikke idretslege;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...