lasse lmh Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 jeg er en 16 år gammel gutt som har problemer med knærne. lurtre på om det er noen som har noen gode råd når det gjelder behandling av sclaters... jeg fikk sclaters når jeg var 12 år og har gått med det siden. har holdt meg unna all form for idrett i over 1\2 år nå, untatt gymtimene på skolen. vil tilbake til idrett.HJELP!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Footballgirl Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Sliter også med sclaters. Har hatt det siden jeg var 11. Var hos lege da jeg var 12-13 og fikk beskjed om å holde meg borte fra trening i 4.mnd. Etter 2mnd sprakk jeg og har trent siden. Nå er jeg snart 16 og spiller fotball i 2.divisjon. Sclaters plager meg ikke så mye lengre. Men så for det blir et problem vil jeg oppsøke lege. Jeg råder deg derfor til å gjør det du har lyst til så lenge det ikke er for vondt. Det går ann å operere bort,men jeg mener det er unyttig om ikke du har store smerter. (hår også lest i en avis at det vil gå bort i 18års alderen) Men vennlig hilsen meg;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.