coxx Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Uff....jeg hadde eksamen i sykepleie , anatomi og sykdomslære. Jeg lot et spørsmål stå åpent. Ikke det største spørsmålet, men.... Og ser i etterkant at kanskje alt ikke er helt riktig. Jeg skrev forøvrig 18 sider totalt, litt rundt grøten. Vet at man ikke tjener noe på det, men når jeg gjør det får jeg flettet inn relevant stoff. Må alt være riktig for å bestå?? Jeg klarer ikke gå å vente i 3 uker tror jeg. Bare jeg består jubler jeg :-) 0 Siter
flowy Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 De pleier ofte å dele det opp i poeng. På skolen min er det mulig å få totalt 100 poeng og man må ha 40 poeng for å stå. 0 Siter
Rubia Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Nei...du må vel ikke skåre topp for å bestå vel ? Kan ikke tenke meg det... Lykke til iallefall...kos deg nå i det fine været da, trenger du sikkert etter eksamensøkta 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.