Gå til innhold

Hei, jeg er ny her! Kinasøker.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fulgt med ei god stund, men har ikke skrevet noe - før nå.

Jeg og mannen min skal adoptere fra Kina. Vi ble godkjente i mai nå i år, og papirene våre blir sendt til Kina nå i løpet av juni.

Er det noen her som er likt med oss??? Det ville jo ha vært veldig trivelig og spennende!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148982-hei-jeg-er-ny-her-kinas%C3%B8ker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

og Velkommen hit på dol!

Vår søknad går antageligvis til Kina i neste uke.

Vi bruker AF, og har ei deilig jente som vi hentet i Hubei okt 02 + egenfødt flott storebror på 12.

Hvilken forening bruker dere?

Hyggelig med å vente sammen med andre som er LID juni.

mvh

Hei!

og Velkommen hit på dol!

Vi bruker AF, og har ei deilig jente som vi hentet i Hubei okt 02 + egenfødt flott storebror på 12.

mvh

Heizann !

Vi er også ganske nye her,

Regner med at papirer går til Kina i løpet av 1-2 uker.

Det blir første for oss, Kan ikke si annet enn at det kribler litt nå. Synes det er ille å vente....

Lurer på dette med "ryktene" om kortere ventetid ???

Det er vel best å programere seg in på ca 8 mnd. Men vi har i alle fall kommet et stooort skritt videre og vil gjerne holde kontakten! Vi bruker AF

Heisann,

vi regner med at søknaden vår sendes Kina i løpet av 1-2 uker. Vi bruker VB som formidler.

Dette er vår andre adopsjon. Hentet hjem LilleLan fra Nanchang (Jiangxi) aug/sept 2002. Hun er nå 2,5 år.

Vi gleder oss stort. Det er hyggelig å slå følge med andre som har LID i juni.

klem fra

Annonse

Hei!

og Velkommen hit på dol!

mvh

Vi bruker VB.

Gjest norlys

Hei,

Vi er også godkjent i mai mnd. i BUFA. Har nettopp sendt inn alle dokumenter til foreninga, og regner med å bli innskrevet i Kina i juli. Spennende og følge med hverandre fremover.

Vi har ei jenta på 2,5 år som vi har adoptert fra Kina, og gleder oss til å gi henne søken.

Lykke til videre i prosessen.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...