Gå til innhold

løst fett


Gjest Jente16

Anbefalte innlegg

Gjest Jente16

Hei.

For en tid tilbake gikk jeg ned fem kilo ved å erstatte endel av måltidene mine med frukt. Jeg slanker meg ikke nå lenger, men da jeg gikk ned de fem kiloene førte det til at jeg fikk "løs hud" under armene. Er det noen som har forslag om hvordan jeg kan bli kvitt det? Om det er noen typer armøvelser jeg kan ta? Det hadde vært veldig fint hvis noen kunne hjelpe meg, for dette er veldig skjemmende! 16-åringer skal da ikke ha løs hud?!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

løs hud som kommer som følge av vekttap vil stramme seg opp etterhevrt. Bare gi det litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente16

Huden trekker seg sammen etter hvert, det er bare å ta tiden til hjelp!

Altså er det ingen mulighet for å trene dette bort? Det er kanskje fordi jeg ennå vil utvikle meg litt til at dere sier det vil stramme seg opp? Hva om jeg hadde vært voksen?

Kan hende har dere rett i at det vil bli bedre etterhvert, men jeg har egentlig liten tro på det - siden jeg allerede har hatt det en stund.

mhv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså er det ingen mulighet for å trene dette bort? Det er kanskje fordi jeg ennå vil utvikle meg litt til at dere sier det vil stramme seg opp? Hva om jeg hadde vært voksen?

Kan hende har dere rett i at det vil bli bedre etterhvert, men jeg har egentlig liten tro på det - siden jeg allerede har hatt det en stund.

mhv

Løst hud eller "grevinnevinger" på så ung jente? Jeg trodde det ble et problem i 50-årsalderen. jeg måtte i hvert fall få meg noen tricepser og bicepser (med hard muskeltrening) for å få vekk de flagrende hudfoldene, og det var ikke i 16-årsalderen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...