firebird1365380441 Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Jeg bruker Apodorm 5 mg om kvelden for å få sove.I det siste har jeg hatt noen helt forferdelige mareritt.Jeg har hørt at Apodorm og andre medikamenter i benzodiasepin gruppen kan gi mareritt.Finnes det noe annen sovemedisin jeg kan bruke i stedet for Apodorm???Jeg sover egentlig veldig bra av den , men marerittene kommer stadig oftere og jeg er nesten sikker på at Apodorm'en er en utløsende faktor. på forhånd takk for svar Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest balturium Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Mulig er bruk av sovemiddel årsak til mareritt. Men skal sovemiddelet unngås av den grunn? http://www.thefarm.nu/1.htm 0 Siter
thinkerbell Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 *sniker seg inn for å gi deg en god klem* ..godt å se nicket ditt igjen. hils dragen. klem bella 0 Siter
firebird1365380441 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Skrevet 12. juni 2004 *sniker seg inn for å gi deg en god klem* ..godt å se nicket ditt igjen. hils dragen. klem bella Takk for det - godt å være tilbake.Ser at det som vanlig er liv og røre her inne...Heldigvis.Jeg setter utrolig stor pris på dette forumet! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.