Gjest JTV Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Begynte å spille håndball igjen for ca ett halvt år siden. hadde da hatt ett opphold på 4 år. Merket allerede etter første treningen store smerter i begge hælene, men fortsatt og trene da jeg trodde det skyldtes nye sko. For å gjøre en lang historie kort så er jeg veldig plaget enda. Greier ikke å gå skikkelig enda.Smertene sitter ikke midt under hælene men mer på siden og på innersida av foten. Fikk såler av fotterapaut pga hun mente at jeg var plattfot, men syntes ikke de hjalp så mye. Er det noen som har noen tips eller råd og komme med. Legen ville sette kortison, men jeg sa nei da jeg ville prøve alt annet først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kibrom Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hei. Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Store smerter i overgangen til hælen, som gjør at du ikke kan trå helt ned med foten. Jeg har vært til fotterapeut og tre ulike leger. Jeg har fått såler, er også plattfot.. Fikk også tilbud om kortison, men takket nei. Har vært på røntgen for å se etter hælspore, men ingenting å se. Fastlegen min sier kjøp ordentlige sko, med støtte under fotbuen. Men ingenting nytter for meg. Dette er tredje året jeg sliter med dette, vet ikke hvor jeg skal henvende meg. Det beste er nok å gå til en spesialist på området. Legen sier dette er et klassisk joggesyndrom. Anbefaler deg ikke å ta kortison, det vil bare utsette problemet, det demper sikkert bare smerten en stund. Håper du har funnet en løsning, gi meg i så fall et lite hint. Hilsen LBN 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marus1365380733 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei. Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Store smerter i overgangen til hælen, som gjør at du ikke kan trå helt ned med foten. Jeg har vært til fotterapeut og tre ulike leger. Jeg har fått såler, er også plattfot.. Fikk også tilbud om kortison, men takket nei. Har vært på røntgen for å se etter hælspore, men ingenting å se. Fastlegen min sier kjøp ordentlige sko, med støtte under fotbuen. Men ingenting nytter for meg. Dette er tredje året jeg sliter med dette, vet ikke hvor jeg skal henvende meg. Det beste er nok å gå til en spesialist på området. Legen sier dette er et klassisk joggesyndrom. Anbefaler deg ikke å ta kortison, det vil bare utsette problemet, det demper sikkert bare smerten en stund. Håper du har funnet en løsning, gi meg i så fall et lite hint. Hilsen LBN samme her,men er nå endelig nede på bakken igjenn!man må jo gå på tå på det værste!ikke ta kortison!!!!jeg nektet å gikk heller til research selv i sommer å nå er det bra!det vistes på røntgen så da kan man vel sammelligne det med å gå med en spiker i helen..hvis det ikke enda vises på røntgen for deg/dere så ta det alikevel på alvor! jeg fikk knust sporen med sterk laser hos en expert,siden har han styrket sener og bånd under og rundt foten,i tillegg har jeg tatt et kalsiumtilskudd med dvitamin ,k vitamin,fosfor og magnesium,det var ikke noe han laserakupunktøren visste noe om men siden jeg var så utålmodig begynte jeg med det før jeg fant han på hamar-via anbefaløninger.nå har jeg også fått meg tilpassede fotsenger sånn at det ikke skal komme igjenn-så det er håp!fant ut av det kosttilskuddet via at søkte på heelspur,man får ikke akkurat det samme produktet på helsekosten her -vi henger nok litt etter-men med den lave dollarkursen kostet det ikke mye.man må ha hatt dette for å skjønne hvor vondt det er...mvh mari ps.jeg får ikke legge ut navn og telnr på nettet for han er litt for populær allerede,bare via julgeltelegrafen,men ta kontakt så kan vi snakkes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.