Gå til innhold

forelska-trenger råd om videre initativ

Anbefalte innlegg

Gjest bæbbu

Jeg er ganske forelska i en fyr, og jeg har hatt problemer med å ta initativ overfor han. En dag sa han noe til meg som gjorde at jeg fikk en pitteliten mistanke om at han kanskje er interessert i å bli bedre kjent med meg. Vi kjenner hverandre ikke så veldig godt, men har snakka sammen sånn litt noen ganger. Vi har en del ting til felles. Forige helg var jeg i en tilstelning der vi begge var. Jeg skulle sette meg ned på et bord under et måltid, og så at han satt på et bord med noen som jeg kjenner ganske godt, og som det er naturlig for meg å sette med ned med. Det var så vidt jeg gjorde det, men jeg tok mot til meg og satt meg ned ved deres bord. Det var veldig hyggelig. Jeg har en tendens til å overse den jeg er interessert i, men denne gangen tok jeg meg selv i nakken og prøvde å sende småblikk bort til han, bare sånn at det kunne skape mistanker... Jeg er veldig stolt av meg selv. Det er en sensasjon for meg å ha gjort noe sånt, for jeg er vanligvis ganske tilbalkeholden når det kommer til interessante gutter. Jeg tror at jeg klarte å få han til å legge merke til meg, og se to ganger på meg. Men nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre neste gang... jeg vil fortsette på det jeg såvidt har påbegynt. det er så spennende at jeg får vondt i magen bare ved å tenke på det. Det føles som om jeg er fjortis igjen... Noen som har noen råd? Jeg vil virkelig ha denne gutten....jeg vet at mange vil foreslå å invitere han ut, men det føler jeg ikke naturlig enda....

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

ettersom det jeg leste,kan det hende han liker deg kjempe godt men er like usikker som deg.jeg har vært i samme situasjon og i mitt tilfelle likte han meg ikke da..men det var mye som tydet på at han likte meg,så gutter er ikke lett dem!men mitt lille råd er å ikke virke for pågående og innpåsliten,men smil og vis forsiktig at du er interresert i å bli kjent med han,det kan du komme langt med, hvis ikke han overhode ikke vil bli kjent med deg da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...