Gå til innhold

Ned et par kilo før sommeren

Gjest Trenger litt hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger litt hjelp!

Hei!

Noen gode tips på å gå ned et par kilo før ferien?

Er det noe helsekost-tilskudd som hjelper på, f.eks. eplecidereddik eller CLA?

Jeg spiser nå en brødskive til frokost, salat uten dressing til lunsj og en vanlig middagsporsjon. I tillegg spiser jeg frukt innimellom måltidene samt drikker vann og cola light. Men vekten står i ro!

Tips noen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest den ekte noor

Det er mange kalorier i enkelte frukter, så der må man passe på, spis heller en kalorifattig grønnsak. Å gå en liten tur om dagen hjelper og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut godteri, brus, potetgull. (tomme kalorier som ikke metter)

Mer proteiner; fisk og rent kjøtt (lite fett altså) Dette metter lenge.

Mer aktivitet!! Gå en tur 2-3 ganger i uken. Ta trappa, gå istede for bil/buss.

Maks 2-3 frukter (inneholder mye sukker . fruktsukker er også fruktsukker!)

Spis helst 4-5 ganger om dagen. Spis til du er mett - ellers synker forbrenningen og kroppen sparer på fettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petrinem

Et par kilo går du raskt ned dersom du kutter sterkt i karbohydratinntaket ditt og i stedet prøver å spise mye protein. Kutt ut brød,kornprodukter, ris og poteter et par uker, og du vil sannsynligvis nå målet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lips1365380508

Ikke prøv CLA, man legger faktisk på seg av den. Dessutten er alle slankekurer noe tull, for med en gang man slutter med de og begynner å spise normalt så legger man på seg..den beste måten å gå ned på er sunn kosthold og trening! spis hver tredje time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Et par kilo går du raskt ned dersom du kutter sterkt i karbohydratinntaket ditt og i stedet prøver å spise mye protein. Kutt ut brød,kornprodukter, ris og poteter et par uker, og du vil sannsynligvis nå målet ditt.

Heisann!

Bare lurte på: Hvis man ikke skal spise poteter, ris, spaghetti, brødmat, kornprodukter o.l, hva kan man spise da? Man må jo nesten ha noe sammen med "hovedretten". Blir jo litt kjedelig og bare spise salat hele tiden?!

Jeg har tatt av 20 kg uten å holde meg unna noen av de tingene du nevner og det har gått kjempefint :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petrinem

Heisann!

Bare lurte på: Hvis man ikke skal spise poteter, ris, spaghetti, brødmat, kornprodukter o.l, hva kan man spise da? Man må jo nesten ha noe sammen med "hovedretten". Blir jo litt kjedelig og bare spise salat hele tiden?!

Jeg har tatt av 20 kg uten å holde meg unna noen av de tingene du nevner og det har gått kjempefint :)

Vennlig hilsen

Det finnes som kjent ulike måter å gå ned i vekt på. Reduksjon av høyglykemiske karbohydrater er en av dem, og ofte en svært effektiv utvei.

I tillegg til proteiner så spiser man da grønnsaker (med unntak av poteter og mais), bær, litt frukt, belgfrukter osv. osv.

Det krever alltid litt energi å legge om kosthold, men etter noen dager går det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes som kjent ulike måter å gå ned i vekt på. Reduksjon av høyglykemiske karbohydrater er en av dem, og ofte en svært effektiv utvei.

I tillegg til proteiner så spiser man da grønnsaker (med unntak av poteter og mais), bær, litt frukt, belgfrukter osv. osv.

Det krever alltid litt energi å legge om kosthold, men etter noen dager går det greit.

Heisann!

Mente ikke å kritisere altså. Jeg er bare så vant med at man enten spiser pasta, potet,ris, brød osv til de fleste middagsretter. Jeg bare tenkte på hvis man f.eks spiser taco, skal man da kutte ut både tortillaen og tacoskjellene? Hva passer til fiskekaker, fiskeboller o.l. Kan man ikke spise pannekaker i det hele tatt?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...