Gå til innhold

Ikke adopsjon...men trenrer litt hjelp.....

Anbefalte innlegg

Gjest HYSJ;HYSJ

....til bryllupspresang.

Saken er den at ingen av våre søsken er gift,men nå skal min manns bror gifte seg.Alt skal skje i hemmelighet.Bare vi og hennes forlover vet det.Min mann skal være hans forlover.Hva er vanlig å gi i bryllupsgave til søsken(ca.beløp)?Håper noen kan hjelpe,siden vi ikke kan spørre noen andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150304-ikke-adopsjonmen-trenrer-litt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Ca. beløp vet jeg ikke. Man gir vel etter hva man har råd til. Ca. kr. 1.000 ville vel passe bra kanskje ?! Hva med et bilde til å ha på veggen, et nydelig glassfat i flotte farger (fås nå på Glassmagasinet har jeg sett til ca. kr. 1000); det kan være både til nytte og pynt. Hva med noe de samler på; servise, glass eller bestikk. Hva med å spleise med de andre om noe de trenger som er litt dyrere. Hva med en gassgrill nå til sommeren ;o)

Eller, kjøp et ekslusivt sengesett som de kan kose seg i som nygifte !

Ha det hyggelig i bryllupet og lykke til med handelen.

Vi fikk et epletre, vi, og det plantet vi sammen etter brylluppet. Så vi høster frukter av den store dagen vår hvert år! Teksten på kortet hadde de diktet til å passe med treet, og det personlige preget gjorde dette til en av de fineste presangene jeg (vi) noen gang har fått! Overkommelig i pris er det vel også.

Lykke til!

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...