Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med min diagonose

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Legen min vil ikke fortelle meg hva denne diagonosen er, vet noen hvorfor.

Hei!En grunn til at legen din ikke vil fortelle deg hva denne diagnosen er,kan være at han rett og slett ikke føler han kan svare deg godt.Jeg søkte på websider, og da kom det opp noe.Der la de vekt på selvskading, traumer i barndommen,avspalting.Du får søke og lese selv og se om det er noe du kanskje kjenner deg igjen i.Men ta det med ei klype salt.Jeg tror ikke de lærde er helt enige i hva man skal legge vekt på ,eller enige i hvordan avgrense denne lidelsen. Ellers tror jeg du må se i det amerikanske DSM-IV,og ikke i ICD-10 for å finne diagnosen.Ja, dette er jeg IKKE ekspert på, men synes det er irriterende å høre om folk som får diagnoser uten å bli fortalt hva behandlerne mener den går ut på. Vennlig hilsen bugge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...