Gå til innhold

Strømpebukse eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Au da, nå har jeg ertet på meg mange :-) Men jeg mener fortsatt at velstelte føtter med blank evt. lys rosa lakk er det mest delikate. Røde negler på tærme må være det grusomste jeg ser. Andre fager som mørk burgunder osv. er heller ikek pent, MEN bedre.

Jeg trodde du mente ikke lakk i det hele tatt.

Jeg foretrekker lys lakk jeg også.Men varierer litt.

Røde tånegler er ihvertfall bedre enn ikke lakk i det hele tatt.

Tånegler i sandaler uten lakk er lite feminint . Sånn er det med den saken.

For ikke å snakke om gule tånegler uten lakk. Æsj.

serendipity
Skrevet

Jeg trodde du mente ikke lakk i det hele tatt.

Jeg foretrekker lys lakk jeg også.Men varierer litt.

Røde tånegler er ihvertfall bedre enn ikke lakk i det hele tatt.

Tånegler i sandaler uten lakk er lite feminint . Sånn er det med den saken.

For ikke å snakke om gule tånegler uten lakk. Æsj.

Næsj! Velstelte somerbrune føtter uten lakk er lekkert. Vel og merke om man steller neglene, filer neglene osv. Men ustelte føtter og negler er i seg selv det MINST feminine jeg kan tenke meg, (sidestilles med å ikke fjerne hår på kroppen). Selv bruker jeg lys rosa lakk.

Skrevet

Næsj! Velstelte somerbrune føtter uten lakk er lekkert. Vel og merke om man steller neglene, filer neglene osv. Men ustelte føtter og negler er i seg selv det MINST feminine jeg kan tenke meg, (sidestilles med å ikke fjerne hår på kroppen). Selv bruker jeg lys rosa lakk.

Lys rosa lakk er finest ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...