Gå til innhold

Ønske om diverse tips


Bramnar

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen gode øvelser for trapza...

Kor mange kalorie skal jeg spise hver dag for å gå ned i vekt??

Har hørt gange vekta med 24 og trekke fra 500 ?!

Er det slik det er veldig viktig å få i seg mye protein når man slanker seg for å beholde meste parten av muskel massen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

hvis trapza er trapezius, kan jeg anbefale shrugs. Du har vekter i hendene og løfter skuldrene i retning taket. Jeg kan dessverre ikke si hvor mange kalorier du skal spise for å gå ned i vekt, men kutter du ned slik at du blir sulten, er du på rett vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør prøve

Markløft.

Da vokser trapsa dine fort. jeg lover

Markløft har da vel ikkeno med Trapezius å gjøre da men,da tror jeg nok du kjører litt feil asså! markløft konsentrerer seg om nedre del av ryggen(korsryggen) og beina...ikke trapz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markløft har da vel ikkeno med Trapezius å gjøre da men,da tror jeg nok du kjører litt feil asså! markløft konsentrerer seg om nedre del av ryggen(korsryggen) og beina...ikke trapz.

Nix. Markløft trener mer eller mindre alt du har av muskler på kroppen(selv om den skal være en konsentrert øvelse for korsryggen), og det inkluderer trapzen i stor grad... Kjører jeg tung mark kan jeg ha vondt i trapzen flere dager etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...