Gå til innhold

morgentrim


Gjest minnien

Anbefalte innlegg

Gjest minnien

hei!! 1-2 ganger i uka står jeg tidlig opp (5-6-tiden) og tar meg en gå/jogge-tur. Det er ikke noe spes høy intensitet og den varer ikke lenge. Jeg går en strekning, og jogger tilbake. Gåingen varer i ca 20 min, mens joggingen tar ca 10-12 min. Etterpå tar jeg ca 200 sit-ups og noen ryggøvelser. Jeg spiser frokosten etter trimmen. Bare lurer på om treningen er "bortkastet" siden det er så lav intensitet?? Trener jo fortball ganske mye ellers i uken, er denne morgentrimmen unødvendig?? Gjør det vel helst fordi jeg vet at man forbrenner direkte fra fettlagrene om morgenen, men hvis det er for "lite" trening, burde jeg kanskje like godt kutte det ut??

håper noen vet!!

klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du trener litt mye for tida, minnien:) Ikke fokuser kun på forbrenning, da blir du bare utbrent og lei..tren så lenge du synes det er morsomt og stopp før du blir utslitt! Og husk for all del og spise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

ingen trening er for lite trening. All trening er trening :-) Lavintensitetstreningen er en del av din helhetlige treningsmengde. Kutter du ut morgentreningen vil du miste noe av oppbygd styrke/utholdenhet og kaloriforbrenning, så fortsett med opplegget ditt så sant du trives med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...