Gå til innhold

Stringtruse/BH - Ler meg ihjel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du søker vikarierende argumenter, ser jeg.

Kan du forklare hvor det er så behagelig med stringtruse, men ubehagelig uten BH når man har pupper av vanlig størrelse?

Uten at jeg er kvinne selv, kan jeg tenke meg et par argumenter for BH. Brystene dingler hvis man beveger seg mye, noe som kan være mindre behagelig. Brystvortene gnisser mot bluse/skjorte/genser stoffet - sikkert heller ikke behagelig. I tillegg mener jeg å ha lest noe om at det er sunnere å bruke BH enn å gå uten, for de med en viss størrelse på brystene. Det var visst en mulig sammenheng mellom brystkreft og løsslupne bryster.

"........................."

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

27

• Goliath

8

• favn

4

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Pappa Bjørn
Skrevet

Kunne ikke annet enn å le da jeg var i butikken i dag. En jente som skal gå på sykkelen og som hadde veldig kort skjørt på seg. I det hun skræver over setet viste hun jo frem hele pølsebua til en full parkeringsplass. Det merkelige var at hun ble stående i denne posituren en stund før hun kom seg på sykkelen.

Mote og trusekanter osv. som du omtaler er en ting, men er sjenanse helt ut det også?

Gjest soliheiti
Skrevet

Du søker vikarierende argumenter, ser jeg.

Kan du forklare hvor det er så behagelig med stringtruse, men ubehagelig uten BH når man har pupper av vanlig størrelse?

det er UBEHAGELIG å gå uten bh når man har små pupper også.jeg er en liten b cup og vet hva jeg snakker om.f.eks viss man løper eller hopper eller samme hva...og de som har små pupper trenger nødvendigvis også noe som holder dem på plass.kan f.eks være at jeg føler det er ubehagelig å gå uten bh fordi jeg vet at puppene blir mer "synlige",virker kanskje som jeg skal vise meg frem..liker ikke å gå slik i eks.selskaper eller blandt familiemedlemmer...og det blir mer avslørende og gå uten.

jeg innrømmer jeg liker string pga.kantene ikke synes,rumpa virker ikke større osv..vanlige truser blir så klumpete,på dra i og rette på dem osv..dessuten er det nok string gutter flest foretrekker på jenter...

bh`er blir noe helt annet.hva gjør det om noen stropper synes?så lenge de ikke ødelegger resten av antrekket gjør det ikke noe om de synes.dessuten,når vi bruker trange topper osv er vi like opptatt av om bh`en synes godt igjennom,f-eks mønsteret eller om det blir sånn klumpete forran viss det er blonde osv..men viss vi går uten blir det jo ofte til at brystvorta synes og vet ikke om det er like ønskelig alltid..

hvorfor gidder jeg å svare på dette...skjønner ikke hva som bryr deg så veldig..herregud hva er problemet ditt...skift kjønn for en dag og se om du får en annen oppfatning av saken!!!

Skrevet

Mener du for alvor at noen er forpliktet til å svare på hvorfor sånn eller slikt undertøy?

Skrevet

Og du er i gang igjen ser jeg.

Har du ikke kommet deg over dette komplekset ennå?

Skrevet

Syns så tydelig at jeg har sett NØYKTIG dette innlegget før.

Svar: FORDI VI JENTER ER ENIG OSS I MELLOM AT DET SKAL VÆRE SÅNN!

Ikke verre enn å gå med skinnlommebok i baklomma - ser teit ut det også....

Skrevet

"Selv bruker jeg stringtruser forde det er behagelig...hater store truser som vrir og vrenger på seg..."

Du burde kanskje prøve truser som passer? :)

Det tenkte jeg også! hehe

Skrevet

Trusekanter på stringtruser vises jo mye mer enn ei vanlig truse.

Enn noe så motbydelig å se når ei dame på over 50 bøyer seg og denne stringtrusa vises for hele omverdenen.

Nesten like motbydelig med yngre damer også.

Liker ikke stringtruser.

Oss i mellom -disse damene på over 50 burde i grunn gå i sølibat og leve uten sex og sånn også - æsj, æsj, æsj!

Skrevet

Uten at jeg er kvinne selv, kan jeg tenke meg et par argumenter for BH. Brystene dingler hvis man beveger seg mye, noe som kan være mindre behagelig. Brystvortene gnisser mot bluse/skjorte/genser stoffet - sikkert heller ikke behagelig. I tillegg mener jeg å ha lest noe om at det er sunnere å bruke BH enn å gå uten, for de med en viss størrelse på brystene. Det var visst en mulig sammenheng mellom brystkreft og løsslupne bryster.

"........................."

Avslørt - du er dame! :)

Skrevet

Jeg syns ikke BH-stropper er stygt, like lite som en anonym trusekant syns.

Det er den inkonsekvensen jeg syns er komisk, stropper/kanter på ryggen er visst greit, stropper/kanter på rompa, er derimot fy-fy.

Man har som regel strammere buksebak enn bluserygg - i alle fall bør man det :) hehe

Skrevet

Helt enig!Derfor har jeg string-og søte små topper m/innebygget BH (og ingen synlige,slaskete,halvgrå stropper!) ;-)

Hvor kjøper man sånne topper? Interessert...

Skrevet

Avslørt - du er dame! :)

Eller har jeg hatt og har så mange damer at jeg nesten blir usikker på hvilket kjønn jeg er? :-)

".........................."

Skrevet

Eller har jeg hatt og har så mange damer at jeg nesten blir usikker på hvilket kjønn jeg er? :-)

".........................."

Dæven! :)

Gjest fggjtyj
Skrevet

Skal du begynne å mase om dette nå igjen?

Din fullstendig mangel på kjennskap til kvinneundertøy, og hva som er behagelig gjør at dine innlegg bare blir teite.

Gjest olga andrea
Skrevet

Har du fortsatt ikke skjønt at jenter faktisk går med stringtruse fordi det er behagelig? Og mange synes også det er fint.

Bestemortruser er vonde og stygge.

BH'er er bh'er..lite variasjon der..

Gjest olga andrea
Skrevet

"Selv bruker jeg stringtruser forde det er behagelig...hater store truser som vrir og vrenger på seg..."

Du burde kanskje prøve truser som passer? :)

Med store truser mente hun sikker truser med mer stoff enn en string. Og de har en lei tendens til å skli inn i ræva samme faen, og da er det naturligvis mye bedre å ha en string istedenfor, for ikke å snakke om hvor usexy sånne store truser er. På meg hvertfall..

Gjest olga andrea
Skrevet

Trusekanter på stringtruser vises jo mye mer enn ei vanlig truse.

Enn noe så motbydelig å se når ei dame på over 50 bøyer seg og denne stringtrusa vises for hele omverdenen.

Nesten like motbydelig med yngre damer også.

Liker ikke stringtruser.

Det hadde da ikke vært noe penere om ei bestemortruse stakk opp? Det at trusene stikker opp har ikke noe med stringtruser å gjøre. Trusene kan man ha innenfor buksa samme hva slags truse det er.

Gjest Dovregubben
Skrevet

Du kan ikke sammenligne BH og truser altså. Jeg går ikke uten bh for å skjule sømmer. Det er for å holde puppene på plass (les: prøve å lage en kløft:-P). String eller vanlig truse har med hygiene å gjøre, ikke bare om sømmer.

Hygiene? Forklar!

tigertrollet
Skrevet

Hygiene? Forklar!

Jeg anser det da som hygienisk å bruke truse, enten det er string eller vanlig. DET kom vel ikke som en bombe?

Skrevet

Hygiene? Forklar!

Et sted skal man jo feste bindet, truseinnlegget :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...