Gå til innhold

Stringtruse/BH - Ler meg ihjel!

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

ja, for jeg er over 40 -så jeg kan si hva jeg vil!" :)

oi! bare 10 år igjen du da *ler*

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

27

• Goliath

8

• favn

4

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hmmm.. Tror deg muligens.. Datteren fikk en - siden "alle andre hadde" (13 år),- men hun bruker den ikke,- likte den faktisk ikke likevel...

Startet ikke med stringtruse før jeg var 17 jeg, modnet vel sent:)

Vet ikke helt hva jeg synes når jeg står i butikken og jenter på 10 år kjøper string i str 34 og push up i str 65AA...

Gjest olga andrea
Skrevet

Men - som jeg sa - det er bare en _sjelden_ gang den kommer inn i sprekken,- stringen er der jo hele tiden. Klarer ikke helt å tro på at den ikke merkes ;-)

Men du ser vel forskjellen på ei hel truse klemt inn i rompa, og en string som er laget for å være der? Den merkes ikke, tro du meg.

På min rompe så skled trusa inn i rompa hele tida med "bestemortruser".

Skrevet

Hvordan det?

Jeg prøver å være morsom - men du skjønner det ikke....:-)

Ha en god dag, da lille venn!

Skrevet

oi! bare 10 år igjen du da *ler*

Ja, da er det jamnt slutt! :)

Gjest olga andrea
Skrevet

Jeg prøver å være morsom - men du skjønner det ikke....:-)

Ha en god dag, da lille venn!

Nei, må si det var en merkelig form for humor..

Skrevet

Startet ikke med stringtruse før jeg var 17 jeg, modnet vel sent:)

Vet ikke helt hva jeg synes når jeg står i butikken og jenter på 10 år kjøper string i str 34 og push up i str 65AA...

Jeg må si jeg syns det er verre å se en kroppslig moden 12-åring som ikke får lov hjemme å kjøpe bh -fordi hun er et barn. Og dermed "henger" de fritt og gjør at de gjemmer seg bort - luter ryggen etc. En må vise jentene sine såpass tillitt at de også får bruke bh'er om det trengs.

Jeg husker med gru på mine 12-års-VONDE-kuler dengang. Man var livredd for at noen skulle komme borti dem,eller GLO på dem - da hadde det vært kjekt å fått lov til å bruke en aa-størrelse som beskytter litt, og gjør at man blir litt "flatrundet"

Vel, det er nok nå jeg får kjeft her, -men - akk som jeg bryr meg :)

Skrevet

Nei, må si det var en merkelig form for humor..

ja, det er aldern det! :)

Gjest Sniff
Skrevet

Jeg må si jeg syns det er verre å se en kroppslig moden 12-åring som ikke får lov hjemme å kjøpe bh -fordi hun er et barn. Og dermed "henger" de fritt og gjør at de gjemmer seg bort - luter ryggen etc. En må vise jentene sine såpass tillitt at de også får bruke bh'er om det trengs.

Jeg husker med gru på mine 12-års-VONDE-kuler dengang. Man var livredd for at noen skulle komme borti dem,eller GLO på dem - da hadde det vært kjekt å fått lov til å bruke en aa-størrelse som beskytter litt, og gjør at man blir litt "flatrundet"

Vel, det er nok nå jeg får kjeft her, -men - akk som jeg bryr meg :)

Jeg skal ikke kjefte :-) Men - hvor får man best kjøpt aa størrelse? Jeg finner sjelden noe som passer for min datter,- som såvidt har begynt å få litt der foran..

Gjest Hva er VPL?
Skrevet

Bare en vanesak det med stringen i rumpa:)

Men det er ikke pent når man går med hoftebukser og ser halve stringen stikke opp, da er det beste med sånn dameboxer med lavt liv som er perfekt laget for slike buser. Ingen distraksjon i rompa, ingen VPL og ingenting som vises.

Hva er vpl?

Skrevet

Jeg skal ikke kjefte :-) Men - hvor får man best kjøpt aa størrelse? Jeg finner sjelden noe som passer for min datter,- som såvidt har begynt å få litt der foran..

Jeg har funnet det på Lindex :)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Let på Lindex, de bruker å ha, selv om media slo stort opp at det var ulovlig.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hva er vpl?

Visible panty line:)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Og jeg har solgt det der:)

Gjest Sniff
Skrevet

Da får jeg prøve å se litt mer.. De har vel bare vært utsolgt for de små størrelsene,da. For det er vel i voksen-avdelingen, regner jeg med?

Skrevet

Da får jeg prøve å se litt mer.. De har vel bare vært utsolgt for de små størrelsene,da. For det er vel i voksen-avdelingen, regner jeg med?

Ja, men mange er det aldri :)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Henger i voksenavdelingen, gjerne vet disneyundertøy, og annet ung bomullsundertøy, men det henger aldri mange ute pga oppslagene i media. Du kan jo få de til å titte på lageret for deg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...