Gå til innhold

Stringtruse/BH - Ler meg ihjel!

Anbefalte innlegg

Gjest Sniff
Skrevet

Henger i voksenavdelingen, gjerne vet disneyundertøy, og annet ung bomullsundertøy, men det henger aldri mange ute pga oppslagene i media. Du kan jo få de til å titte på lageret for deg:)

Takk for tips :-)

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

27

• Goliath

8

• favn

4

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Henger i voksenavdelingen, gjerne vet disneyundertøy, og annet ung bomullsundertøy, men det henger aldri mange ute pga oppslagene i media. Du kan jo få de til å titte på lageret for deg:)

Når jeg var liten fikk jeg topper jeg, trange toppe-overdeler liksom. Ikke BH før jeg hadde blitt litt eldre og fått mer pupper. Sånn var det da..

Gjest den ekte noor
Skrevet

Når jeg var liten fikk jeg topper jeg, trange toppe-overdeler liksom. Ikke BH før jeg hadde blitt litt eldre og fått mer pupper. Sånn var det da..

Sånn var det da jeg var ung og:)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Takk for tips :-)

Og, når man skal ha folk i klesbutikker til å springe på lageret, er formiddager på hverdager den beste tiden å stikke innom på, iallefall på "min" butikk:)

Gjest Sniff
Skrevet

Og, når man skal ha folk i klesbutikker til å springe på lageret, er formiddager på hverdager den beste tiden å stikke innom på, iallefall på "min" butikk:)

Ja, det vil jeg tro ;-) Forresten er det skuffende hvor få av butikkene nå som faktisk _har_ et lager :-(

Skrevet

Lækker:-)

Den var for høy i halsen for meg - hadde syntes i mine dype utringninger - hehe

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg må bruke bh jeg - så enkelt er det! Synes det er ubehagelig og ikke pent når det dingler løs...

Hva så om det synes? Bh er for mange et must.

Skrevet

Den var for høy i halsen for meg - hadde syntes i mine dype utringninger - hehe

Hæ? :-)

Skrevet

Hæ? :-)

Ser du ikke at den går langt opp mot halsen da? - ser teit ut under v-ringninger...

Skrevet

Ser du ikke at den går langt opp mot halsen da? - ser teit ut under v-ringninger...

Ah...da forstod jeg hva du mente!

Skrevet

Ah...da forstod jeg hva du mente!

Ja, for du har ikke gått hen og blitt dum? :)=

Skrevet

Ja, for du har ikke gått hen og blitt dum? :)=

I følge Sør så :-)

Skrevet

String trusene kommer høyere opp enn bestemorstruser.

I hvertfall i de lave buksene.

Det fins lave stringtruser.

Gjest rjrtjjtr
Skrevet

String trusene kommer høyere opp enn bestemorstruser.

I hvertfall i de lave buksene.

Det gjør de vel ikke. Stringtruser er ikke noe høyere opp de enn andre truser. Heller omvendt.

Gjest midia
Skrevet

Det gjør de vel ikke. Stringtruser er ikke noe høyere opp de enn andre truser. Heller omvendt.

Kobinasjonen lave bukser og stringtruser er ufyselig!

Skrevet

I følge Sør så :-)

Du er HINSIDES dum ifølge han :)

Skrevet

Minst!

Spiser M, jeg - vil du ha? ;)

ødelegger tråden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...