Goliath Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Spiser M, jeg - vil du ha? ødelegger tråden... Ja takk - M er godt:-) 0 Siter
flisa Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Ja takk - M er godt:-) værsågod! ta resten!' 0 0 0 0 ‰ 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Spiser M, jeg - vil du ha? ødelegger tråden... Tenk å ødelegge en så seriøs tråd....fy! .....har du flere?..... 0 Siter
flisa Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Tenk å ødelegge en så seriøs tråd....fy! .....har du flere?..... TOMT! Har en ekstra tannpirker! ha? 0 Siter
Rubia Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 "Selv bruker jeg stringtruser forde det er behagelig...hater store truser som vrir og vrenger på seg..." Du burde kanskje prøve truser som passer? Selvsakt brukte jeg truser som passet... men med en stor lapp som dekket hele baken så ble det for med en stor truse som kladdet og var i veien... Så rart det liksom eller ? Smaken er som baken er det noe som heter... 0 Siter
Gjest Dovregubben Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Jeg anser det da som hygienisk å bruke truse, enten det er string eller vanlig. DET kom vel ikke som en bombe? OK. Jeg trodde du mente det var mer hygienisk med string enn med vanlig truse, eller omvendt. Sorry. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.