Gå til innhold

Damer, sex og likestilling og rettferdighet


pirko

Anbefalte innlegg

petter smart

Jeg mente ikke deg. Det er vel bedre å vente til man får sex på redelig vis enn å ty til løgn. Hva med kvinnesynet? Føler ikke dere menn litt dårlig samvittighet overfor kvinner når dere behandler dem slik?

Dersom en ønsker sex så er det ikke bedre å vente til en får det på redelig vis, når dette kan være lenge til eller ikke skje, og en vet at en får sex dersom en lyver.

Mange tenker nok som pirko, og mener at så lenge kvinner er "gniene" med sexen, så er alt tillatt. Alle mennesker som gjør umoralske ting er flinke til å rettferdiggjøre dette, spesielt ovenfor seg selv.

Kvinnesynet til disse mennene er ikke bra, men det var det neppe i utgangspunktet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 266
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • petter smart

    68

  • tjohei

    44

  • pirko

    16

  • mil1365380270

    16

petter smart

Merkelige kvinner som liker slike menn spør du meg. Men i unge dager kunne også jeg falle for drittsekker, men man lærer med årene. Setter mer pris på en redelig mann enn en sjarmerende drittsekk.

Synes også det er merkelig, men ser gang på gang at det er slik.

Når kvinner blir eldre forandrer vel deres kriterier seg. Da er de mer ute etter et fast forhold og da kan den snille/trygge/trofaste/rolige mannen være mer attraktiv.

Problemet da er at mange slike menn har fått et dårlig kvinnesyn fordi ingen kvinner var interessert i dem før, spesielt ift ONS. Nå er de plutselig bra nok, når det handler mest om å forsørge kvinnen og evt barn. Mens de ikke var bra nok når de kun var seksuell tiltrekking og ONS det var snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Det du insinuerer er at menn har dårligere moral enn kvinner siden de gjerne tyr til løgner for å få en kvinne i seng.

Har du lest innleggene mine ville du skjønt at jeg ikke mener det. For som jeg sier, "moral" er ofte avhengig av forutsetningene. Fattige folk vil i større grad en folk med nok penger, stjele. Ikke fordi de har mindre moral, men fordi de har større behov.

Kvinner trenger ikke lyve for sex. Undersøkelsen pirko viser til beviser jo det. Kvinner trenger kun spørre om sex så vil hun garantert få med en mann hjem. For menn er det mye vanskeligere. Derfor lyver enkelte menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Men de kan godt gi inntrykk av det for å få det de vil ha. Var borti en slik fyr. Han greide ikke si ifra at han ikke var interessert i noe forhold, istedenfor sa han bare gi meg litt tid, ringer deg i morgen (noe han ikke gjorde) etc. bla bla bla. Jeg kjeftet han huden full og sa han var kynisk, men det mente han at han ikke var. Sa at han hadde brukt meg, men det benektet han også. Makan til ludderdrittsekk skal man lete lenge etter...

Ville du hatt noe med han å gjøre dersom han hadde vært ærlig og sagt at han ikke ønsket et forhold?

Og var han ikke veldig sjarmerende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Ja, du er inne på noe riktig der. Kvinner tiltrekkes av selvsikre menn, men de må også behandler kvinnen bra hvis ikke mister hun fort interessen (snakker ut fra meg selv).

Da er du unntaket som bekrefter regelen. Erfaring viser at kvinner ofte mister interessen dersom mannen er for snill, mens interssen øker dersom han behandler henne dårlig. Blir det for enkelt virker han gjerne desperat og hun vet hun har full kontroll. Er han derimot mindre snill så må hun kjempe for å beholde han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Har du lest innleggene mine ville du skjønt at jeg ikke mener det. For som jeg sier, "moral" er ofte avhengig av forutsetningene. Fattige folk vil i større grad en folk med nok penger, stjele. Ikke fordi de har mindre moral, men fordi de har større behov.

Kvinner trenger ikke lyve for sex. Undersøkelsen pirko viser til beviser jo det. Kvinner trenger kun spørre om sex så vil hun garantert få med en mann hjem. For menn er det mye vanskeligere. Derfor lyver enkelte menn.

Fattige folk stjeler ikke mer! Hvis det ikke er snakk om mat for å overleve.

Sex er mindre viktig enn mat for å overleve, disse mennene er dermed mer umoralske, enn en sulten gutt, som stjeler en kjeks.

Ikke bland kortene!

Løgn og bedrageri er ikke forståelig, bare fordi man har lyst til å ha sex med en annen enn seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

petter smart

Fattige folk stjeler ikke mer! Hvis det ikke er snakk om mat for å overleve.

Sex er mindre viktig enn mat for å overleve, disse mennene er dermed mer umoralske, enn en sulten gutt, som stjeler en kjeks.

Ikke bland kortene!

Løgn og bedrageri er ikke forståelig, bare fordi man har lyst til å ha sex med en annen enn seg selv!

Som sagt, det er lett å snakke om moral når en får det en ønsker uten å lyve. Det er umoralsk å lyve for å få sex, på samme måte som det er umoralsk å stjele, uansett grunn.

Men en kan ikke trekke konklusjonen at menn er mer umoralske enn kvinner, så lenge kvinner ikke trenger å lyve for å få sex.

Sexdriften hos menn er sterk, ikke så sterkt som behovet for mat, men ikke langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Som sagt, det er lett å snakke om moral når en får det en ønsker uten å lyve. Det er umoralsk å lyve for å få sex, på samme måte som det er umoralsk å stjele, uansett grunn.

Men en kan ikke trekke konklusjonen at menn er mer umoralske enn kvinner, så lenge kvinner ikke trenger å lyve for å få sex.

Sexdriften hos menn er sterk, ikke så sterkt som behovet for mat, men ikke langt unna.

"Sexdriften hos menn er sterk, ikke så sterkt som behovet for mat, men ikke langt unna"

Skummel påstand å komme med, da det skulle tilsi at menn er utilregnelige i mange situasjoner.

Hvis menn har så lite kontroll, burde de kanskje holdes unna viktige posisjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sexdriften hos menn er sterk, ikke så sterkt som behovet for mat, men ikke langt unna"

Skummel påstand å komme med, da det skulle tilsi at menn er utilregnelige i mange situasjoner.

Hvis menn har så lite kontroll, burde de kanskje holdes unna viktige posisjoner?

Når det gjelder damer så er det andre ting som de styres sterkt av.

Sånn sett burde egentlig alle mennesker holdes unna viktige posisjoner.....-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

"Sexdriften hos menn er sterk, ikke så sterkt som behovet for mat, men ikke langt unna"

Skummel påstand å komme med, da det skulle tilsi at menn er utilregnelige i mange situasjoner.

Hvis menn har så lite kontroll, burde de kanskje holdes unna viktige posisjoner?

Hos ENKELTE menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

De som rapper damene du har lyst på ;-)

Bor sammen med dama jeg har lyst på, jeg.

Og jeg har aldri hatt sansen for ONS.

Men jeg blir lei når enkelte kvinner klager over at "alle menn er drittsekker", når de gang på gang velger drittsekken framfor den snille, selv om de burde lært for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

petter smart

"Sexdriften hos menn er sterk, ikke så sterkt som behovet for mat, men ikke langt unna"

Skummel påstand å komme med, da det skulle tilsi at menn er utilregnelige i mange situasjoner.

Hvis menn har så lite kontroll, burde de kanskje holdes unna viktige posisjoner?

Som Goliath sier, kvinner styres ofte av penger og status ved valg av menn. Da er det vel verre om de skal inneha viktige posisjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tommy's tiger

Bor sammen med dama jeg har lyst på, jeg.

Og jeg har aldri hatt sansen for ONS.

Men jeg blir lei når enkelte kvinner klager over at "alle menn er drittsekker", når de gang på gang velger drittsekken framfor den snille, selv om de burde lært for lenge siden.

Det er vel litt hjernedøde damer det da, og la nå de velge drittsekkene da. Noen må jo drittsekkene få også, og hjernedøde damer vil vel ikke de som ikke er drittsekker ha??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Det er vel litt hjernedøde damer det da, og la nå de velge drittsekkene da. Noen må jo drittsekkene få også, og hjernedøde damer vil vel ikke de som ikke er drittsekker ha??

Det er ofte kvinner som ellers er veldig oppegående, men når det kommer til menn/forelskelse o.l. så er de tilnærmet hjernedøde. Og det er flertallet av kvinner ute på byen som er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tommy's tiger

Det er ofte kvinner som ellers er veldig oppegående, men når det kommer til menn/forelskelse o.l. så er de tilnærmet hjernedøde. Og det er flertallet av kvinner ute på byen som er slik.

Mulig de bare er ute etter et ligg der og da de og da kanskje?

Greier hvertfall ikke se at en oppegående kvinne velger seg en som er en drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Som Goliath sier, kvinner styres ofte av penger og status ved valg av menn. Da er det vel verre om de skal inneha viktige posisjoner?

Sa Goliath det? I min verden er det ikke sånn, selv om jeg har hørt det jeg også.

Vet ikke hvem som er verst, jeg, direktøren eller sekretæren ;-)

Dessuten tror jeg ikke pengene er hovedtiltrekningen, men det intellektuelle, sosiale antenner, interessante opplevelser å dele m.m.

Og er han eldre enn henne, setter han sikkert enda mer pris på kroppen hennes, enn en jevnaldrende mann.

Pengene kan brukes til oppmerksomheter, sosiale antenner til å forstå "alt" hva hun trenger, gi komplimenter o.s.v.

Vet ikke, men tror altså ikke det er "statusen" som tiltrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Mulig de bare er ute etter et ligg der og da de og da kanskje?

Greier hvertfall ikke se at en oppegående kvinne velger seg en som er en drittsekk.

Har flere ganger sett smarte, oppegående kvinner velge feil mann, ofte gang på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tommy's tiger

Har flere ganger sett smarte, oppegående kvinner velge feil mann, ofte gang på gang.

Feil mann, i dine øyne eller? Alle velger jo feil av og til, men at kvinner konsekvent går etter drittsekker tror jeg er helt feil, hvertfall hvis de er oppegående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...