Gå til innhold

Se bilder på Notar

Anbefalte innlegg

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Er på Notar og ser på salgsoppgaver, men når jeg trykker på bildene og vil se mer så skjer ingenting!? Noen som vet hva jeg kan gjøre? Er det noen innstillinger som er feil?

Takknemlig for svar :o)

Skrevet

Du må trykke deg tilbake til hovedsiden for å få opp nye småbilder tror jeg. I hvert fall må man det på min data men den er som sagt tidligere helt på trynet.

Skrevet

Kanskje like viktig å spørre om de erfaringer folk har med kjøp og salg av leilighet via Notar..... Dersom du går med reelle kjøpsplaner altså

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Du må trykke deg tilbake til hovedsiden for å få opp nye småbilder tror jeg. I hvert fall må man det på min data men den er som sagt tidligere helt på trynet.

På den nye pc'en min må jeg også det, men på den gamle er det ikke sånt. Har XP på begge maskinene så det må vel være en innstilling en plass vel? Irriterer meg litt dette :o)

Skrevet

På den nye pc'en min må jeg også det, men på den gamle er det ikke sånt. Har XP på begge maskinene så det må vel være en innstilling en plass vel? Irriterer meg litt dette :o)

Jeg er helt enig. Kjedelig men her er det så mye annet gærnt også så jeg er vant med at ting er tungvint

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...