Gå til innhold

Dette blir jeg kvalm av

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg syns er dummest, er at det virker som sånn automatisk politikerfrynsegoder.

De er valgt for å gjøre en jobb i den tida de sitter som politikere, det er ikke noe å få orden for.

En annen sak om det var spesielt fortjent, et eller annet uvanlig og flott for landet at de hadde gjort.

Og det har de jo ikke. Uansett hva man ellers måtte mene politisk.

"Det jeg syns er dummest, er at det virker som sånn automatisk politikerfrynsegoder."

Samme tullet som det engelske kongehuset driver med. Der driver de og deler ut sir-titler til de mest idiotiske kanditater (paul mccartney, elton john m.m).

".........................."

Skrevet

Og dette har med helse å gjøre fordi....?

Dette har masse med helse å gjøre faktisk, min helse, din helse og alle andres helse!

Men du har da missoppfattet bruken av Dol du stakkar!

Skrevet

Jeg må bare si meg helt enig med deg Mistera. Det der var virkelig ufortjent.

Skrevet

++++ syntes ikke de har gjort noe fornuftig etter at de kom til "makten".

At de kan kalle seg et KRISTELIG folkeparti, forså å gå imot alt kristendommen liksom skal stå for, syntes jeg er forkastelig...

De tar fra de "fattige" og gir til de rike, mer enn noen gang!

Jeg er ikke enig med Carl og co heller jeg... så nå må de la andre ta over, en mere fornuftig regjering må til... men det går vel ikke med de fjottene som sitter der idag!

Jeg er sikker på Jesus hadde kalt Kr.F tollere og syndere.

Skrevet

Fikk orden på seg?

Høh... den karen har det da aldri vært _orden_ på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...