Gå til innhold

Navn på legemiddel

Anbefalte innlegg

Gjest thetraveller
Skrevet

Hva heter det der legemiddelet for hudproblemer.. Roaccutan eller noe i den duren. Kunne tenkt meg å lese om bivirkninger av dette, for jeg har hørt at de er mange...

Gjest thetraveller
Skrevet

Ja, jeg vet, men jeg husker ikke navnet på dette legemiddelet, og da er jeg like langt.

Man har tetracycliner, og dersom det ikke gjør den nytta den skal, pleier man som siste utvei å få noe som heter Ruaccutan eller noe i den duren. Finner ikke akkurat det navnet i Felleskatalogen, så det heter sikkert noe annet, dersom det ikke er noe man må søke spesielt om.

Gjest thetraveller
Skrevet

http://www.acneweb.no/roaccutane.html

Finner den ikke i felleskatalogen, kanskje man må søke på såkalt registreringsfritak for å få det.

Oioioi... det var da veldig til bivirkninger! Tror man styrer glatt unna den medisinen der, var bare ei jeg kjenner som kom i snakk om denne i går, og jeg ble nysgjerrig på om det faktisk var noe i alt det dårlige hun sa om den.

Tro'kke det er verdt å satse leveren sin på det der, altså...

Takk for linken!

Gjest papirtiger
Skrevet

Oioioi... det var da veldig til bivirkninger! Tror man styrer glatt unna den medisinen der, var bare ei jeg kjenner som kom i snakk om denne i går, og jeg ble nysgjerrig på om det faktisk var noe i alt det dårlige hun sa om den.

Tro'kke det er verdt å satse leveren sin på det der, altså...

Takk for linken!

Roaccutan har gitt meg fløyelshud :)

Merket ikke noe særlig til bivirkninger, annet enn tørr hud.

Ville helt klart anbefalt disse pillene til hvem som helst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...